Sevgilimle bu aralar çok fazla tartışıyoruz o kadar boş sebepler ki ben çok büyütüyorum bağırıyorum çağırıyorum?

Dün de arabadayken dur dedim durmadı evin oraya gelmiştik bende durmadığı için bağırdım o da sinirlenip durdu bende inip arabasının kapısını çarptım bilmiyorum yapmamalıydım ama o an düşünemiyorum sanki her şey gözüme batıyor onun beni umursamadığını düşünüyorum beni çok sevdiğini biliyorum gerçekten eminim ama gerçekten çok sık kavga etmeye başladık ne yapmalıyım nasıl sakin olmalıyım bilmiyorum hep ben birbirimizi anlamıyoruz ya da hep yanlış anlıyoruz o benden anlayış bekliyor ben ondan bu süre zarfında ben ailemle de problem yaşadım ondan daha fazla ilgi bekledim olmayınca iyice kendimi kaybettim ya ne yapmalıyım bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimi gerçekten çok seviyorum sadece kendimi düzeltmek istiyorum sonumuz olsun istemiyorum yıllardır beraberiz bu beraberlik bitsin istemiyorum
Sevgilimle bu aralar çok fazla tartışıyoruz o kadar boş sebepler ki ben çok büyütüyorum bağırıyorum çağırıyorum?
Cevapla