Aşık olduğum kişiyle değil bana aşık olanla nişanlandım, sizce mutlu olabilir miyim?

Nişanlıyım mantığı tercih ettim aşık olduğum değilde bana aşık bir adamla nişanlandım şimdi ise beni mutlu etmek için herşeyi yapıyor onunlayken mutluyum ama bi yanım da eksik gibi seviyorum ama aşık değilim onu hep düşünüyorum özlüyorum da ama hep bi eksiklik hissediyorum neden

Aşık olduğum kişiyle değil bana aşık olanla nişanlandım, sizce mutlu olabilir miyim?
Aşık olduğum kişiyle değil bana aşık olanla nişanlandım, sizce mutlu olabilir miyim?
Cevapla