Süper soru için teşekkürler @KızlarSoruyor @Bgyontar
Birden fazla kişiye aşık olduğunuz oldu mu?
Süper soru için teşekkürler @KızlarSoruyor @Bgyontar

Ben daha önce yaşamadım genelde sadece bir kişi olunca birden fazla kişi olmadı.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#BirdenfazlaAsk
20 Temmuz, 2023 Perşembe 21.10
Hayır olmadım. Hayatımda sadece bir kez aşık oldum. Ve sadece gerçek anlamda onu sevdim. Özel ve güzeldi. O varken zaten başkasına gözlerim kapalıydı zaten. :D
Hayır ama şöyle bir şey anlatmak istiyorum. Üniversite de bir kıza aşık olmuştum. Sonra onun sevgilisi olduğunuama aralarının bozuk olduğunu öğrenmiştim. Kız da bana sevgilim yok deyince ümitlenmştim. Araları bozuk olduğu için öyle demiş neyse uzatmayayım. Ben baya üzülmüştüm sonra benim konuştuğum bir kız vardı mesafe tabi. Bunla baya ciddileşmeye başladı işte o arada şey dedim ben anlayamamışım ciddilüğimizi herhalde dedim diğer kızla sevgilisi olmasa olurdum, olmak isterdim. Kız da çok üzüldü triplere girdi baya konuşmadı falan öyle bir pot kırmışşığom var ama sonra yinede olmuştuk konuştuğum kızla
Kardeşim gerçekten kötü bir durum yaşamışsın ama kadınlar böyledir yani sen istesen de işlerine geldiği gibi davranıyorlar kendi keyifleri daha önemli, özellikle de trip attı dedin ya boş ver
3 yıl oldu biteli işte mesafe ilişksiydi seviyorduk ama işte...
Öyle kardeşim karşılık olmayınca anlamı olmuyor
Hayır ya olay karşılık değil ikimizde çok seviyorduk birbirimizi kafamız uyuşuyordu, çok iyi anlaşıyorduk. Ama mesafeden dolayı olmadı. Zaten 1 kere bile buluşamadık maalesef. Üzerinden uzun zaman geçti unuttum gitti aklımdan çıktı. Üzüldüğüm şey şu ki ben ısrar etmiştim sevgili olalım diye kafama yani çok pişman oldum arkadaşlığımızın baki kalmasını isterdim sevgili olmak yerine çünkü gerçekten çok iyi yeri doldurulamayacak bir dosttu. 1 seneyi aşkında konuştuk sanırım ayrıldıktan sonra bile. Hayat tabi geçti gitti artık böyle olması gerekiyormuş demek ki
Nasip kısmet kardeşim
Aynen öyle nasipten öte köy yok
🤗🤗
Hayır ben öyle karaktersiz bir insan değilim. yani bir den çok kişiye aşık olmam aşk benim için her zaman tek kişiliktir insan bir kişiye aşık olur bir kişiyi sever zaten iki kişiye ya da daha çok kişiye aşık olan insan aynı anda kimseyi sevemeyeceği için o gerçek aşk değildir gerçek aşk da sadakat olur güven olur sevgi olur tabi k ide. zaten bu yüzden de bu tür kişiler elinde sonunda yalnız kalır ya da bir şekilde cezasını çekerler. aşkı gerçekten hak edenlerin yaşaması gerekiyor ama günümüzde hak eden çok az kişi kaldı maalesef.
Hayır tabii ki
Cevap
23Cevap
Biz sadakatsız volkanmıyız :)) imkansız o kalp bir kısıye asık olur aynı anda birden fazla kısı varsa hıc birine asık degıldır ztn
Benim adımda volkan yalnız 😂
Oha hahaaha:))
Ama sadakası değilim sjsjzjssjsjzjssjsjzjssjsjzjssjsjzjs
O zmn bu soru nee
Öylesine 🤣
Haha daha neler kaç tane kalbim olmali ya da ne kadar karakterisiz olmalıyım ki bu durumda olayım... tâbi böyle karaktersizlerde dolu.. sende haklısın bu soruyu sormada
Aşk olmaz o fazla testosteron hormanu salgılamaktan ve doyumsuzluktan olur anca.
Aşk ve sedvanın temelinde sadakat vardır.
Onun adı aşk olmaz hoşlanti zevk olur aşk tek kişiye bağlanmak dir ve onu ömrünün sonuna kadar her daim sevmek dir gözünün başkasını görmemesi aşk
hayır. insanlar birden fazla kişiye aşık olmazlar bir kişiye aşık olurlar. sadece başka insanların verdiği ilgiyi severler
Hayatımız boyunca birden fazla kişiye aşık olabiliyoruz bu doğru ama aynı anda bir kişiye aşık olurum
Ben bir kişiyle zor baş edebilecek potansiyelde bir insanım, bi ikincisiyle uğraşacak kadar geniş meziyette değilim.
Çalıştığım iş yerinde okuyan öğrenci arkadaşlardan aynı anda en fazla 7 kişiye aşık oluyordum. En düşuğü 2'de kalıyordu.
Sadece ilkokulda bunu yaşadım. Çocukluk işte. 😂Haberleri yoktu.
Elif, Bihter, Peyker, Nihal ile aynı anda aşık oldum.
Hayır. Hayatımda sadece bir kişiye aşık oldum o da olmadı zaten 😃
Birine aşıkken başka biri dikkatini çekmez ki
Öyle bir duygu yanılsamalarına girmiştim ama ikiside platonikti yani kimsenin kalbiyle oynamadım
Hayır, zaten birden fazla olan şeyin adı aşk değil bence :D
Öyle bir karaktersiz değilim.
Aşk tek kişiye beslenir o ne öyle
ben insanlara güvenemediğim için aşık olmuyorum nasıl ama
Sende haklısın da aşk elde olan bir şey değil ki
Hayır tabiki. Asla öyle birisi değilim.
hoş geldin
sevgilim bile olmadı kalsın birdne fazlası. Ama kitap ve ya dizi karakterleri olsrak oldu sbdhhdhsbzbd
oldum ve ikisinin de davranışına baktım beni daha çok el üstünde tutana şans verdim
sevmek kolay bişe değil öyle seni sevdim diyerek olmuyo maalesef
Çapkinsan Evet Çapkin diyilsen hayir oluyor. Çapkinlarin sevgisi counlukla sevgi diyil
Evet karar vermekte zorlandım ikisinde terketti 😄
Allah'ım kızdaki lükse bak
Karasızlık çok kötü 😄
Bir gün onunla buluş ertesi gün onunla eğer ayrılırsan diğeri elde kalır
Öyle yaptım zaten ikiside aynı zamanda gitti 😄
Bu kız zeki ama sadakatsiz 🤣
Sanki erkeklere iyilikmi yarıyor bugün olsa yine yaparım yaptımda hepsinin burnundan getirdim 😄
Ben kimseyi üzmedim
Aferin üzme zaten 😊
Çünkü hayatımda kimse yok 😌
Sağlik olsun
Onun adı aşk olmaz ki. Bambaşka bir şey oluyor.
orta okulda oldu aynı anda 6 kız
Hayır
Koreli erkek oyuncular.
O kadar yetenekli değilim
BTS üyelerine hepsine aşığım
Öyle bir şey olması imkansız benim için
Evet ama kitap veya film karakteri olarak 😅
Bir bile olmadı ne birden fazlası ahahs
😂😂
Hahaha
Tamam trip atma
Trip atmam ki
Öyle anladım bir an
Yok yok
Tamam ponçik
hayir olmadi karakter meselesi
Ayran gönüllü değiliz çok şükür
Aşık. Olmak zor iş …
Bir kalbe iki aşk sığmaz.
Hayır böyle bir şey yaşamadım
Hayır olmadı
Hayır.
Hayır
Olmadı
Hayır
Daha neler!
Olmadı
Olmadı olmaz
Olmadim
Patlaklar oluyor birdeb fazla kişiye
Aşık olmadım.
Hayır
Evet
Maalesef oldu.
Bir kişiye bile aşık olmadım maalesef
Hayır olmadı
Ilkokulda falan
Olmadı
aşk yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?