İnsanlar neden kıskandırmak ister? Sevmediği birine acı çektirmek için mi, yoksa istediği birini kendine bağlamak için mi?

Mesela hoşlandığınızı söylediğiniz bir kız, sizi sırdaşı olarak tanımladığı kanka olarak tabir ettiği erkek arkadaşıyla kıskandırıyor, veya yakın dost sandığınız kişi, diğer dostlarınızla daha yakın ilgilenip sizi dışlarmışcasına uzak duruyor, ya da bu davranışları öz kardeşleriniz yapıyor. Bu insanlara ne denir, ruh hastası mı? sadist mi? narsist mi? egoist mi? Mesafe koymak ve bu tip insanları aşağı görmek çözüm gibi geliyor, sizce de öyle mi?

İnsanlar neden kıskandırmak ister? Sevmediği birine acı çektirmek için mi, yoksa istediği birini kendine bağlamak için mi?
Cevapla