Beni defaatle aldatan sevgilime öyle güzel kapanış yaptım ki, az mı yapmışım?

Şimdi bu adam intihar edeceğim diye sömürü yaptı, hep ısrar ediyordu Kıbrıs'a gel diye ama ben kabul etmiyordum. İntihar lafını duyunca taa İstanbul'dan Kıbrıs'a gitmeye karar verdim. Tüm masraflar ondan, gittim. Benimle 2 hafta bir aile gibi yaşadı ve ben o iki haftada telefonundan gördüklerim dolayısıyla hep iğrendim ama yüzüne hep güldüm. Yemek yaptım, temizlik yaptım. Eğlendik birlikte. Ben çaktırmadan sorular sordum, cevabını bildiğim sorulardı ama sınıfta kaldı. Her gün o uyanana değin telefonuna baktım. 6 yıldır çıktığım adamın bir kez olsun telefonunu merak etmemiştim. Biz 11 Mayıs'tan beri ayrıydık ama o barışmak için can atıyordu. Kıbrıs'a gidince evlilikle ilgili konuşmak istedi, ben kaçtım çünkü telefondan gördüklerimden sonra onu boğmamak için zor duruyordum. Bu adam eski sevgilisine yıllar önce benimle birlikteyken doğum günü çiçeği göndermiş. Üniversite arkadaşıyla sürekli geç saatlerde konuşup Olympos ya da Datça'ya gidelim planı yapmış, Night Club'a gitmiş defaatle, ne paralar yedirmiş. Yeni tanıştığı birine bana bunca yıl bu şekilde not göndermemiş olmasına rağmen "Güllerin de senden haberi olsun istedim, gül kadar güzel ve zarif Z...'ya, yazarak malum çiçekçiden güller göndermiş. Başka birileriyle daha görüşmüş. Bu arada bana da dönmek için g. t atıyor tabii. Tinder'dan ücretli üyelik almış. Neyse dün İstanbul'a dönerken konuşmadık hâlâ, dedi. Gidince hemen haber ver, engelleme beni falan, diyor. Tabii bildiğim hiçbir şeyi bilmiyor. Ondan ayrılmadan önce yılların konuşmalarını Twitter ve WhatsApp konuşmalarını sildim telefonu ondan bir bahaneyle alarak. Bu adam ondan ayrılıp biniş noktasına gittiğimde bana mesaj atmak için telefonu eline aldığında dehşete düştü, bunu ne hakla yaparsın, şu an tamamen çöktüm, dedi. Viagra gibi bir şey almıştı geçen sene. Bir tane kullanmıştı benimle, şimdi içinde 2 tane kalmış ve ben bunu öğrendiğimde de çökmüştüm, bir ayda 3 kez gece kulübüne gittiğinde de çökmüştüm. Devamı sonra...
Beni defaatle aldatan sevgilime öyle güzel kapanış yaptım ki, az mı yapmışım?
Cevapla