Bıriyle konuşuyorum bana ilgi gösteriyor değer verdiğini gösteriyor sözleri ve davranışlarıyla görüştüğümüzde mutlu olmam için ne istersem yapıyor küçük sürprizler yapıyor. Ya inanmak istedim inanmak güvenmek geçmişte o kadar kırıldım ki anlatamam ben sizlere. Arkadaşımın bı tane hesabı var ona istek attı o da kabul etti o hesaptan story attı az önce çocuk beğendi storyi biz de gidip gönderilerini beğendik o da geldi bütün durumlarını beğendi. Mesaj attık ve su an o hesaptaki gerçek olmayan kızla sohbet ediyor yavsiyor da yani gerçekten midem bulanıyor artik ben de kimseyle konuşmuyorum. Bakın gerçekten karakterli erkekleri bile ayırt edemiyorum artık bu nasıl bir devir lanet gelsin
Sizce görüşme ayarlayıp ben mı gideyim yoksa zamanımı harcamayayim daha fazla o bendim deyip def mi edeyim yarın gündüz ( gündüz daha iyi ağzına edebilirim ondan gündüz )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer