Bana ilgi gösteren çocuk direkt başkasına yazdı. Bu insanlar neden bu kadar karaktersiz?

Bıriyle konuşuyorum bana ilgi gösteriyor değer verdiğini gösteriyor sözleri ve davranışlarıyla görüştüğümüzde mutlu olmam için ne istersem yapıyor küçük sürprizler yapıyor. Ya inanmak istedim inanmak güvenmek geçmişte o kadar kırıldım ki anlatamam ben sizlere. Arkadaşımın bı tane hesabı var ona istek attı o da kabul etti o hesaptan story attı az önce çocuk beğendi storyi biz de gidip gönderilerini beğendik o da geldi bütün durumlarını beğendi. Mesaj attık ve su an o hesaptaki gerçek olmayan kızla sohbet ediyor yavsiyor da yani gerçekten midem bulanıyor artik ben de kimseyle konuşmuyorum. Bakın gerçekten karakterli erkekleri bile ayırt edemiyorum artık bu nasıl bir devir lanet gelsin

Sizce görüşme ayarlayıp ben mı gideyim yoksa zamanımı harcamayayim daha fazla o bendim deyip def mi edeyim yarın gündüz ( gündüz daha iyi ağzına edebilirim ondan gündüz )

Güncellemeler
+1 yıl
GUNAYDİN BANA YARDİM EDEN GUZEL İNSANLAR BUGUN AĞZINA EDECEĞİM TEŞEKKÜRLER:;)))
Bana ilgi gösteren çocuk direkt başkasına yazdı. Bu insanlar neden bu kadar karaktersiz?
Cevapla