Hikayesine yanıt verdim 1 gün oldu. Ama ne verdiğim cevabı okudu, ne yanıtladı. Tekrar selam falan yazayım mı?

hikayesine yanit verdim ama hikaye kaldirilicak nerdeyse ama oglan ne verdigim cevabi okudu ne yanitladi. ondan onceki gun eve gecince yazarim disardayim dedi ama yazmadi da. ustelik ben gece uyumuyorum 3 4 te bile olsa yaz dedigim halde. ertesi gün de evde koltuga uzanmis kedisiyle poz vermisti hikayede. ben "evdesin finally" yazdim ama ne goruldu yapti, ne cevap verdi. bu oglan yurtdisinda tıp okuyor ondan bissuru yabanci kiz ekli yaklasik 600 takipsici ve takip ettigi var ama Şu an memleketinde. intsgramdan tesadufen tanistik. ama zengin ve tıp okuyor diye beni begenmiyor belki de, ben ogretmenlikten mezunum diye ve zengin degilim diye. ne yapsam bilemedim. bikac gundur takiplestik, konusuruz sandim. hatta beni begensin diye boydan elbiseli ve ayrica bikac özele giren dekolteli vs foto atmistim olsa da yesek demisti gogslerimi. tayt giymistim arkadan foto attim kalcmi gorsun diye. begendim demisti. ama yine de bana yazmiyor. ilk hep ben yazdim genelde. simdi de konusmuyor. belki yakinda takipten de cikar. ne yapmali miyim? umrunda degilim bence :( zaten bircok kiz pesindedir onun. ben de onla beraber olacak biri degilim, dindar biriyim basim acik olsa da. hikayesine yanit verdim 1 gun oldu. ama oglan ne verdigim cevabi okudu ne yanitladi. tekrar selam felan yazayim mi? ne yapmaliyim?

Hikayesine yanıt verdim 1 gün oldu. Ama ne verdiğim cevabı okudu, ne yanıtladı. Tekrar selam falan yazayım mı?
Cevapla