Hikayeme cevap verdi, bir gün yazmadı? sonra kısa cevap attı sadece?

Hikayeme yorum atti. Bende geri yazdım. 2-3 cümle yazıştık, sonra en son ben yazdım. Neredeyse bir gün sonra görüldü atıp kısa bir cevap yazdı. Hayırdır yanı yazan sensin ne alaka. Tek görüldü mü atayım sizce? Yoksa bir emoji mi?
Hikayeme cevap verdi, bir gün yazmadı? sonra kısa cevap attı sadece?
Cevapla