25 yaşında olup 40 yaşına denk olmak çok kötü değil mi?

25 yaşında biri 40 yaşında gibiyse ne düşünürsünüz?

25 yaşında olup 40 yaşına denk olmak çok kötü değil mi?
Cevapla