Aşk İlişkileri Uykunuzu feda ettiğiniz zamanlarınız oldu mu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Kimlere feda dediniz 😬Uykunuzu feda ettiğiniz zamanlarınız oldu mu? Güncellemeler+1 yıl @esra_bayram 🌺🌺🌺 teşekkür ederim Uykunuzu feda ettiğiniz zamanlarınız oldu mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Evet çok oldu steseten dolayı ama bir kişi için uykumu feda etmedim hiç bir zaman zaten uykum yoktur o yüzden de gece konuşmuşumdur. 1 0 Yorumla
AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ Takip Et FenomenGuru Yaş: 35 +1 yıl Yeni geldiğinde uyku feda ettiğim çok zamanlar oldu 1 0 Yorumla
Nadıyekrhn Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sana feda edelim 😀 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Valla öyle fedaları bıraktım ben 😃 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Naz yapma 😀 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Sabahlara kadar uyumadığım zamanlar çok oldu... 1 0 Yorumla
Karabelaa34 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Oldu sabah 5e kadar yatmadığım günlerim. Hiç değmicek biri için🙁 1 0 Yorumla
Heyyyooold Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Tabii ki oldu sabah 4 e kadar aramasını beklerdim harp okulundaydi çok konuşamıyorduk uykumdan uyanıp konuştuğum bile oldu ama keşke uyusaydim:') 1 0 Yorumla
Elianajullia Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Çok fazla oldu tarihi sevmem sayesinde veya yüzünden. 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Oldu ya büyük aptallık gerçekten😬 1 0 Yorumla
Tanque Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı. Ettik de nankörlük gördük aga sonunda 1 0 Yorumla
aichaa Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Oldu 1 5 Yorumla aichaa +1 yıl Ay iso ne slklık ya Yorumla Soran +1 yıl Sonradan mı anladın 😂 Yorumla aichaa +1 yıl Yapma şunu işte 🙄😒 Yorumla Soran +1 yıl Bende çok feda ettim slaklık degıl ayrıca 🙄 Yorumla aichaa +1 yıl Slklık aklım tatile gitmiş looo dsfsh Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Yess etmişimdir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet çok oldu steseten dolayı ama bir kişi için uykumu feda etmedim hiç bir zaman zaten uykum yoktur o yüzden de gece konuşmuşumdur.
Yeni geldiğinde uyku feda ettiğim çok zamanlar oldu
Sana feda edelim 😀
Valla öyle fedaları bıraktım ben 😃
Naz yapma 😀
Sabahlara kadar uyumadığım zamanlar çok oldu...
Oldu sabah 5e kadar yatmadığım günlerim. Hiç değmicek biri için🙁
Uykumu feda etmem boş şeyler için
Tabii ki oldu sabah 4 e kadar aramasını beklerdim harp okulundaydi çok konuşamıyorduk uykumdan uyanıp konuştuğum bile oldu ama keşke uyusaydim:')
Evet olmuştu..
Çok fazla oldu tarihi sevmem sayesinde veya yüzünden.
Oldu ya büyük aptallık gerçekten😬
Ettik de nankörlük gördük aga sonunda
Oldu
Ay iso ne slklık ya
Sonradan mı anladın 😂
Yapma şunu işte 🙄😒
Bende çok feda ettim slaklık degıl ayrıca 🙄
Slklık aklım tatile gitmiş looo dsfsh
Oldu
Evet şu an
Yess etmişimdir