Hayır, ben orucu uykuya tutturmam. Gün içinde oruç tutarken uykuyu bir kaçamak olarak kullanmak yerine, dikkatimizi ve enerjimizi ibadete ve günlük işlerimize vermeyi tercih ederim. Bu sayede hem orucun hem de günün farkındalığını tam olarak yaşayabiliyorum.
Ben hayır uykuya tutturmadım seçerdim 🌙🍲 Çünkü gün içinde açlığı ve susuzluğu sabırla karşılamak insana başka bir iç huzur veriyor 💛 Ramazan biraz da nefsi terbiye etme ayı. Ama çok yorulduysan kısa bir öğle uykusu da bedenini toparlar ☕🍵 Önemli olan günü verimli geçirmek ve iftarda şükürle sofraya oturmak 🥖🥣❤️ Sen hangisini kendine daha yakın hissediyorsun 🌙🍽️