Genel olarak iltifatlar işe yarıyor diye görüyorum ama anlamsız bana göre. Benim için anlık söylenen birkaç kelime veya şiir yerine süreklilikte davranışların anlam taşıması, hassasiyetle yaklaşılması daha önemli.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şiir okumam ama benim için okuyan olursa mutlu olurum. Ama ansız yapılan iltifatlar kalbimi çalar. Gün batımında oturuyoruz mesela güneş batsa ne benim güneşim yanımda olduktan sonra dese tamam hastaneye gidebiliriz. Çok mükemmel bir şey olmayabilir belki ama ben küçük şeylerle mutlu olabilen bir insanım. Güzelim bile dese dünyalar benimdir ☺️
Ben çok şiir insanı değilim. Sanırım plansız söylenen iltifatlar daha çok hoşuma giderdi. Biraz odun olduğum için şiirin yerine “teşekkürler” derdim ahahaj