Aşk acısı çeken yetiskinlerin zekalarının tam yerinde olmadığını yani geri bir zekaya sahip olduklarını düşünüyorum?

Aşk acısı çeken yetişkinler tam bir boş insanlar dünyada kendini geliştirmek varken farklı deneyimler yaşamak varken tutupta bu kadar milyar insan arasından biri için gözyaşı dökmek ne kadar a**ptal bir davranış. Tamamen ergenlik ve boş zamanlarından ne yapılacağını bilememek. Hadi bakalım gelsin görüşüme zıt yorumlar

Aşk acısı çeken yetiskinlerin zekalarının tam yerinde olmadığını yani geri bir zekaya sahip olduklarını düşünüyorum?
Cevapla