- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşık olacağı kişiye nefretle yaklaşan cinsiyet olsa olsa kadın kısmı olur ve biz kadınları anlasak zaten ortada problem kalmaz. Erkekler olarak nefret ettiğimiz bir kadına aşk beslememiz imkansıza yakındır çünkü erkekler mantıklıdır. Kadınlar gibi duygu değişimi olarak negatifliğin zirvesinden (nefret oluyor) pozitifliğin zirvesine (aşk) geçemeyiz.
Not; Aşağıda MustiEmre nin attığı okul grubu ses kaydında kız Barış'a aşık 😅🤣😂🤣🤣 ama o an eline geçirse büyük ihtimalle öldürür Barışı
14 Yorumla- +1 yıl
shshs evet bence de barış konusu öyle
- +1 yıl
Barış'ı o kızın şerrinden Allah korusun 😊😊
- +1 yıl
Barışa da biraz beyin şart 😃
- +1 yıl
Barış savaş çıkardı 🤔🤔🤔
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Her şekilde başlar. Buna nefret dahil.
Yoksa her nefretten sonra aşk, sevgi doğacağına inanan varsa Allah akıl fikir versin.12 Yorumla- +1 yıl
Bu ne kadar çelişkili bir görüş olmuş 🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılNefret ettiğim tiplere tutulan s@do m@zo tip olmam ben direkt engellerim nefret ettiğimi. Aşkta sevgi uyumu aslolan. Nefret ederken tenine bile tiksinmekten dokunamam kimsenin O'nun da bana dokunmasına öfkelenirim. Büyük aşklar yoğun bi uyum ve çekimle başlar ve devam eder diye düşünüyorum 😎
41 Yorumla
Olabilir başıma geldi benim ama sonunda nefretim ikiye katlandı.😀😀
113 Yorumla- +1 yıl
“Zaten nefret ediyordum şimdi öldüresim geldi” sjsj 😂
- +1 yıl
Dur, gidip bal yedirecem ağzıma ay kendime djdjs
- +1 yıl
Artık çok geç :D biliyorsun akmaya başladığı zaman durmuyor bu hshs
- +1 yıl
He alma ben şeker komasına falan gireyim :D dost mu düşman mı belli değil djsj
- +1 yıl
Geç söyledin :D uyarıyı baştan yapacaktın. Ben kavanozu kafama dikmeden önce shsh
- +1 yıl
shshs öyle diyorlar 😅
- +1 yıl
Günoo, rica ederim 🌼
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. İnanıyorum, çünkü bazı durumlarda duygular sert bir biçimde ortaya çıkabilir.
https://youtu.be/spRiMHUh0b0
Misal bu videoda kız bence Barışa aşık 😅21 Yorumla- +1 yıl
Ahaha bence bu kız ona aşık değil
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır inanmıyorum. Nefret ettiğim kişiye sempati duymuyorum. Jaldi ki kimseden nefret etmiyorum. Sadece uzak durduğum insancıklar var.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılNefret ettiğimden, nefret ederim.. Fazlasını beklemek ahmaklık olur..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılGünaydın hayır ben inanmıyorum büyük aşklar nefretle başlar klişesi sadece filmlerde ya da türk dizilerinde oluyor aşk sevgi ile başlar mesela bir insan bırakın sevmeyi nefret ettiği ya da kavga ettiği bir kişi ile başta arkadaş bile olamaz. sadece kafa dengiyse yani karakterleri çok benziyor ise belki de aralarında ki sorunu çözer zaman için de hoşlanırlar ama bunun da kavga ile başlamasında bir rolü yok.. zaman için de gelişirse gelişir sevgi zaten. Aşkların başlangıcı, kişilerin birbirleriyle olan ilişkilerine, deneyimlerine ve duygusal bağlarına bağlı olarak oldukça farklılık gösterebilir. Ayrıca, bir ilişkinin temelini oluşturan önemli unsurlardan biri de iletişimdir. Yine de aşkın başlangıcı ve gelişimi, her çift ve ilişki için farklı olabilir. Aşkın nasıl başladığı ve ne şekilde geliştiği, ilişkide yer alan kişilerin birbirleriyle olan etkileşimlerine, hislerine ve deneyimlerine bağlı olarak değişir.
10 Yorumla
+1 yılHayır tabii ki böyle bir şeyin olduğunu asla inanmıyorum iki insanda ilk etkileşim çok önemlidir özellikle kadınlar buna fazlasıyla dikkat eder Yani büyük aşklar nefretle başlar sözü, tamamıyla birtakım kişileri uydurmasından başka bir şey değildir yani siz nefret ettiğiniz frekansınız uymayan oturduğunuzda güzel sohbette bulunamadığınız bir insana aşık olamazsınız zaten aşk denilen Sevgi denilen Duygu iki insanın birbirini iyi anlamasına birbirini iyi dinlemesinden kısacası birbirine iyi gelmesinden geçer..
Sonuçta bu duygu olmadıktan sonra da aşık olmanız ya da sevmeni sevilmeyen bir anlamı olduğunu düşünmüyorum10 YorumlaYok ben o Kırşehir hiçbir şekilde inanmıyorum yani birbirine nefret eden insan birbiriyle durmadan kavga içinde olan insan daha sonra işte yok birbirini aşkta sever tutkuyla sever benim için şahsen bir insanı ilk izlenen de ilk aldığım elektrik veya ilk pozitiflik ve negatiflik çok önemlidir, mesela bir insanla en başlarında sorun sıkıntı yaşadıysan emin ol ki sonradan öyle gidiyor ve belli bir zaman sonra o iş daha da ileri boyutlara geçebiliyor yani o insanda muhakkak bir sıkıntı çıkabiliyor O yüzden ben buna kesinlikle inanmıyorum sadece şehir efsanesinden başka bir şey olmadığını düşünüyorum.
10 YorumlaUygulama uzerinden surekli tartıştığım , anonim olarak konustugum çok olmuştur...
Kendini kusursuz ve vazgecilmez sanan kadınlardan nefret ederim ama alt etmesinide iyi bilirim " reel'e taşıdıktan sonraki ve ilk buluşmada gozgoze geldigimiz anda yasananları Ben bilirim :)
En buyuk aşklar nefretle başlar klişesine inanırım evet118 Yorumla- +1 yıl
Oha ben meraklıyımdır :D dinliyorum..
- +1 yıl
Yok anlamadım :D ne yaptın tam olarak
- +1 yıl
Kendini öv demedik de neyse :D anladım anlatamayacaksın sen
- +1 yıl
Bekliyorum.
- +1 yıl
Gozgoze geldigimiz ilk anda gozunu gozlerimden kacirması olsun ve ya bucks'a girerken cam yansımasından popomu suzmesi olsun gercekten burdan konustugum o egoist kendini begenmiš kişiden eser yoktu diyebilirim sjjs tabi klavye başında agzı iyi laf yapan kızın karsımda cok utangač ve cok cekingen olarak belirmesi tam olarak buyuk bir saşkįnlık yarattı Ben tarafımda, kahkahalarımı zaten anlatmama gerek yok 😀
Dusuncelerim cok farklıydı fakat kızı karsimda oyle gorunce kıyamadım tavrı şu sekildeydi Ben senin yanına yakışmam olum der gibi sjsjs çok guzel degildi ama aşırı çekiciydi 🍫
O gunden sonra zaten her gün buluştuk neler neler yapmadıkki bir gun o sehirde baska bir baska sehirde ikimizde deliydik :)
Onun kendini cok begeniyor olup senin zirven benim zeminim kafasında olan bir kadın ve onu umursamayan yerine gore asiri egoist olan bir adamın sırf onu umursamadım diye benimle reel odugunu da soylemeden gecemeyecegim sjsj yoksa Kim nefret ettigi biriyle reel olurki dimi ahahah
Iliskimiz 3 .4 yıl sürdü deliler gibi aşıktık birbirimize ve deliler gibi de ayrıldık . the 🔚 - +1 yıl
Üşenmemiş yazmış :D teşekkürler. Niye deli misiniz ayrıldınız? Djjs
- +1 yıl
Anladım, eh hayırlısı bazı kimseler ve yaşananlar unutulmuyor. Unutulmasın da zaten.
- +1 yıl
Kim dedi EiG vereceğimi 😃
- +1 yıl
Her şakanın altında bir gerçek uyurmuş :D neyse djjs
- +1 yıl
Ölsüüün djd
+1 yılnefret duygusunun içinde aşk barınamaz
aşkın için de de nefret olamaz
bu halk arasında söylenmiş bir sözdür
filmlerde kadın ve erkek hararetli tartışır ve birden ansızın öpüşmeye başlarlar
bu sadece filmlerde dizilerde olur
ben birinden nefret edersem ömür boyu o kişiye karşı iyi bir duygu beslemem
eğer beslersem bu nefret etmeme ters bir durum oluşturur
bu da mantıksızlık olur10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. O gerçek nefret değildir. Gizliden gizliye birbirlerine hayranlık duyan insanların aşk öncesi tripleridir. Hatta o duygular o kadar gizlidir ki en başta kişi kendisi bile farkında değildir duygularının. Yoksa gerçek nefret aşka değil normale bile dönemez. Nefret; aşktan çok çok çok daha kuvvetli bir duygudur çünkü.
10 Yorumla
+1 yılSevmekle sevmek arasında kaldıklarım oldu ama aşık olmadım.
Kimseden nefret etmedim.
110 Yorumla- +1 yıl
Tek seçenek sevmekmiş, arada kalmamışsın :D
- +1 yıl
ahahahaha bakış açım değişti
- +1 yıl
😅 hangi konuda nereye doğru bakıyorsun?
- +1 yıl
Sevmekle sevmek aynı şeymiş meğer ahaha
- +1 yıl
:D akıl karıştırma çabaların takdire şayan
- +1 yıl
Ya senin aklın mı karışır Allah aşkına, eline su dökemem çünkü senden büyüğüm ahahaha
- +1 yıl
Yok, benim karışmaz :D ama “çabaların” dedim zaten umudunu kaybetme sjsh elime su dökmekte yaşa takılma sabun da getir 😅
- +1 yıl
ahahaha yok yok çaba içinde değilim. arap sabunu kapıp geliyorum :P
- +1 yıl
Sen mi yapacaksın :D helal olsun djdj
- +1 yıl
ahaha git kendin yap
Kendim de buna şahit olarak hayır olmaz aşk nefretle başlasaydı şu an 4 yıllık sevgiliydim onunla
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok klişe olmuş şeyler bunlar katılmıyorum. ben birinden nefret ediyorsam sonuna kadar ederim öyle aşk meşk sevgi nefret Türk filmlerinde olur
13 Yorumla- +1 yıl
Türk filmlerine konu olduysa vardır ok mu?
- +1 yıl
Nayirrr sisyotik nolamaz ok değil
- +1 yıl
Ok işte 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen yaşadım inanıyorum zaten dizilerde kız erkek birbirini sevmiyor sinirleniyorlar mucize gerçekleşiyor mesela ben ters davrandım o olamaz olsa akşam olabilir o ara terstim galiba ben sabah saatleri oldum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılo duygunun dönüşmesi, yoğun nefret bazen yakınlaşmalarda tersine dönebiliyor yeterki duygu olsun hangi duygu olduğu önemli değil... Yoğun nefret duyabilen biri yoğun sevgi de duyabilir come Oğnnnnnnn beybii
Saçma ama doğru benceğğğ
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılOyle bisey varsa herkesle kavga ederim. kime denk gelirse artik :))
16 Yorumla- +1 yıl
Ahaha iyiymiş 😅
- +1 yıl
Mantikli dimi :)
- +1 yıl
Mantıklı sayılmaz ama komik 😅
- +1 yıl
Hadi başla ozaman :)))))))
- +1 yıl
Ha yok, ben yanlış kapı
- +1 yıl
Ha pardon senmiydin :)))))
+1 yılinanmam çiçeğim şöyle söyliyim severken nefret edebilirim ama nefret ederken sevemem
17 Yorumla- +1 yıl
Nefret ederken birden sevmeye başladığın olmadı yani hiç
- +1 yıl
hayırr olmadı çok severken nefret ediyorum ben sürekli..
ama bir kere şey oldu ıyy götüm şu havalara da bak kibirli kendini beğenmiş diye içimden saydırıp sonrasında sevdiğim olmuştu 😂😂😂 - +1 yıl
Bu da çok tehlikeli bir vaka :D sonrasında noldu
- +1 yıl
sonrasında sevdik sevildik sevdalandık 😀😀😀🤪 ilkiydim ben bir de aşk anlamında.. sonrası ise hiç şaşırtmıyor tabii ki bitiş 😀
- +1 yıl
Vay pe, Aşk’ı sende tatsın devamını başkasında getirsin. Allah beyin vermiş kullanamıyorlar ksks
- +1 yıl
2 kere oldu hayatımda öyle ilk olduğum ama benim onlar ilk aşkım değillerdi.. lanet olmasın büyü mü yapıldı acaba ya bize sürekli bitmeler vs normal değil gibi 😀
- +1 yıl
Sağlam beddua ediyorlar :D tutuyor herhalde
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Büyük aşkların nefretle başlaması bir tarafın egosunun tavan olmasından kaynaklıdır. Karşı taraf ilgiyi istediğini almak için zorladığında da karşıdakide yelkenleri indiriyor bi dinleyeyim bakayım ne diyor bu diyor, sonrası gelişiyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Başıma gelmedi hiç :D filmlere göre başlıyormuş ama jsjs
18 Yorumla- +1 yıl
Senaristler bu konuları nerden buluyor sanıyorsun sen? Hıı
- +1 yıl
Alakasızzz 😃 bunlar yaşanmış gerçek hayat hikayelerinden uyarlanmış şeyler
- +1 yıl
Hayır ben genelde çok pis sinir ve gıcık ederim, terslerim paso 😃 ayrıca evet mucizelere inanmıyor musun sen yoksa
- +1 yıl
Nerdeyse inanacaktın :D ramak kalmıştı
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Sırf acaba öyle mi diye denedim bu büyük bir yalanmış meğerse.
115 Yorumla- +1 yıl
ahaha sırf öyle mi diye denenir mi ya 😅 yemek mi bu
- +1 yıl
Nefret ediyorsun, şıp aşık oluyorsun, işin yoksa yeniden nefret et. Çok iş 😅
- +1 yıl
Ya hayır be :D sen öyle tecrübe etmişsin ya
- +1 yıl
Büyük bir yalanmış işte :D canlı örneği oldun
- +1 yıl
Özcan Deniz-Yalan mı çeeeeğğğkk :D Novel abimize djdj
- +1 yıl
90lara gittin geldin mi 😅
- +1 yıl
Oha :D napıyorlar iyiler miymiş? 😃
- +1 yıl
Vay kafasızlar :D benim üzüldüğümü nerden çıkarmışlar
+1 yılİnanmıyorum bana çok saçma geliyor açıkçası.. nefret ettiğim bir insana güzel duygular besleyemem.. başta haz etmiyorsam daha sonra da değişmiyor bu durum bende
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılHayır ya ben inanmiyorum birinden nefret ediyorsam gidip aşık olmam bazi kişilerin başına geliyor ama herkesin kesinlikle başına gelen bir olay değildir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılnefret demek doğru olmaz ama ilk iletişimde birbirimize gıcık olup sonra da sevgili olmuştuk.. kızın çok güzel bir kız olduğunu sevgili olunca farketmiştim.. ah be ne günlerdi 😅😅
11 Yorumla- +1 yıl
Şebo 🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen asla inanmıyorum. Nefret ettiğim bir insana aşık olmam ancak gözümü boyar bir süre kendimi büyülenmiş gibi hissederim o kadar. O gerçek bir aşk ya da sevgi olamaz
10 Yorumla Her duygu zamanla tersine döner.
Çok agladiktan bı sure sonra gülmeye başlarsın veya çok guldukten sonra ağlamaya yani olabilir nadirde olsa olabilir birsey10 Yorumla
+1 yılNefret kadar güçlü bir duygu değil ama aşırı gıcık olduğum birini zamanla tanıdıkça hoşlandığım oldu
10 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum. Zıt kutuplar masalına da İnanmıyorum. Tamamlanmaya değil anlaşılmaya ihtiyacımız var kabullenilmeye.
10 YorumlaNefret duyguya evrilebiliyor bazen deee aşk kadar yüksek bir duyguya evrilmez ya sanmıyorum sacma. Stockholm sendromu gibi bir şey o aşk değil ıı ıııh
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBazen nefret aşka dönüşebiliyor evet ancak bu modası geçmiş bir kavram. Şimdi çoğumuzda tahammül olmuyor.
10 Yorumla
+1 yılBunu vaktinde tecrübe etmiştim. 😂Bazen olabiliyor. Zaten duygusal ilişkilerimde tartışarak anlaşıyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ki nefret de bir duygudur derler.
Aynen ilk başta ilk göğüste aşık oldum sonra nefret etmiştim daha sonra işte soru işaretleri ile devam etmişti
10 Yorumla
+1 yılnefret ettiğimden enfret ederim.
bende öyle dengesiz davranışlar olmaz. Nefret ettiğimi de sevmem
samimiyetsiz şeyler bunlar
10 YorumlaSevginin nefrete döndüğü oldu ama nefretin aşka sevgiye döndüğü olmadı olmazda... Bekle beni geliyorum Trieste 😂
10 Yorumla
+1 yılİnanmaktan ziyade ayrıldıktan sonra nefret ettiğim sevgilim oldu ama yine barıştık tuhaf bir şey anlayamadım ne yazık ki
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle o boşluğu istediğin kadar doldurmaya çalış kimse dolduramıyor. Ayrılalı 10 gün oldu daha dün gece yeni depresyona girdi kendisi, cidden de dediğiniz gibi seni sevmiyorum dese bile üzülen insanlar illa ki üzülüyor
+1 yılBirinden enerji almadıysam öyle devam eder nefret de etmem aşık da olmam
10 Yorumlaİfade yoksunlugunun değişik ifade edilmesi diyebilirim. sadece
10 Yorumlahayir inanmiyorum, evet nefret ve ask arasinda cok ince bir cizgi var ama nefretten aska gecmesi zor
10 Yorumlabazen olabiliyor, ama bazen oluyor diye genelleme yapmak saçma
bu yüzden hayır10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvet inanıyorum en büyük dostluklar kavgayla başlar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnanmiyorum, ufakken kizin teki kafami yarmisti kavga edip asik masik olmadik 😅😅
10 Yorumla
+1 yılPek inanmıyorum buna ama bi gıcık oluyorsun başta sonra değişebiliyor fikrin hissin
13 Yorumla- +1 yıl
@ironman57 evet
+1 yılİnanmıyorum. Nefret ettiysem kötü biridir. Kötü birine aşık olmam.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır, inanmıyorum. Nefret gibi bir duygu aşka evrilemez.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet başlar başlamak zorun da başlar tabi başlamalı mutlaka.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanıii pek değil ama nefret çok güçlü bir duygu ve aksinede dönüşebilir aşk da güçlü
10 YorumlaNefret ettiğine aşık olabilirsin öyle ihtimal var lakin tanımaya başladıkça soğumaya başlarsın.
10 Yorumla
+1 yılHayır inanmıyorum ben birine gıcık olduysam o duygu zor kaybolur
10 YorumlaHayır ama aşkla başlayan şeylerin nefrete döndüğünü çok gördüm..
10 Yorumla
+1 yılEvet ilk başta nefret ediyordum şimdi deliler gibi aşığım
10 Yorumla
+1 yılkısmen, aşk bir rahat batması çünkü.
10 Yorumla
+1 yılnasıl nefret ettiğine bağlı evet diyorum
10 Yorumla
+1 yılAşk eski bir yalan ademle havvadan kalan.
10 Yorumla
+1 yılalbeni hikayesi bunlar
10 Yorumla
+1 yılTipsizim sevgilim olmadı aşk yok
10 Yorumla
+1 yılBüyük aşklar ve dostluklar nefretle başlar
10 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum gıcık olduğum birine hayatta ısınamam
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılHayır hiç olmadı bende.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılYok inanmıyorum. İçime sinmediyse bir daha olmuyor
10 Yorumla
+1 yılNefret ettiğim birine aşık olamam
10 Yorumlaİnanmıyorum tamamen uydurma
10 Yorumla
+1 yılKavga ettiğim çocuğa aşık olmuştum lisedeyken🤣
11 Yorumla- +1 yıl
Oluyormuş demek kiii 😅
- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 