
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aşklar genellikle nefretle başlamaz. Aşk, bir ilişkide derin bir bağ ve romantik bir çekim hissi yaratırken, nefret ise olumsuz bir duygudur ve genellikle öfke, hayal kırıklığı veya düşmanlık hissiyle ilişkilendirilir. Ancak bazı durumlarda, aşk ve nefret arasında ince bir çizgi olabilir. Örneğin, bazen iki insan ilk başta birbirinden hoşlanmaz, farklılıklarından dolayı çatışmaya girer veya birbirlerine zarar verir. Ancak zamanla, bu duygular değişebilir ve birbirlerine olan hislerinde bir dönüşüm yaşayabilirler. İki kişi arasında yoğun bir tutku ve ilgi gelişebilir, bu da aşka dönüşebilir. Ancak genellikle en büyük aşklar karşılıklı sevgi, saygı ve anlayışla başlar. İki insan birbirlerini anlamaya ve desteklemeye başladıkça, aşkları büyüyebilir ve derinleşebilir. Nefret, sağlıklı bir ilişki için uygun bir temel değildir ve aşkın gerçek potansiyelini engelleyebilir.
Benim için nefret geri dönüşü olmayan bir duygudur ve hiçbir şekilde aşka dönüşmez. Bence en büyük aşk;mükemmel bir çekimle başlayan , huzurla devam eden anahtar-kilit uyumu gösterendir.
Cevap
8Cevap
Yani önceden pek böyle sıcak gözle bakmadım hatta pek hoşuma gitmeyen insanlara sonradan ilgi duyduğum zamanlar oldu evet
Ask nefrete donusebılır ama gercek bı nefret aska donusmez ne sacmalık
Yani bencede aynı şekilde. Nefret edince sevemez insan çünkü o insanı görmek istemez. Ben nefret ettiğim insanı sevemem ya Seven nasıl sevebiliyor anlamış değilim şahsen ben.
Başta benden nefret ediyormuş 😅 dışarıdan biraz sert göründüğüm için
Yani ilk tanışma olayı biraz tuhaf olduğu için baslarda sıkıntılı başlamıştık 😌
Hayır, ben anlaşamadığım birine karşı derin bir duygu beslemedim hiç. Yaşayan insanlar gördüm ama.
O dostluklarda geçerli aşkta değil. Ben bir insandan elektirik alamazsam asla aşık olamam ama arkadaş olurum Aşkta ilk elektrik çok önemli bence
hayır öye şey masallarda olur
Gerçek hayatta olan hatta bunu yaşayan insanda çok fazla. İlk sevmiyor ve nefret ediyor yani gıcık kapıyor o insandan. Sonra gerçekten aşık olabiliyor yami yaşanabilir bir durum bence bu..
Binde bir olur o
Hayat bu neden olmasın.
çok saçma. ben nefret ettiğimi sevmem sevmedim hiç
Aynen bende aynı şekilde. Birinden eğer nefret ettiysem sonuna kadar ederim ve o insanı asla hiçbir şekilde sevemem. İnsanlar nasıl nefret ettiği insana aşık oluyor aklım almıyor açıkçası bunu...
Az film izleyin böyle bişey yok
Hayır filmlerde olur
Gerçek hayatta yaşayan çok insanda var bu durumu. İlk nefret ediyor yüzünü bile görmek istemiyor ama zamanla bu nefreti bir kenara bırakıp aşık oluyor.
Benim genelde böyle oluyor
Gelmedi
Şehir efsanesi bu
Gelmiş olabilir.
maalesef geldi
Hayır.
Belli olmaz
Doğrudur
gelmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?