İş bulamıyorum, bunu ayrılma sebebi olarak önüme süren erkek haklı mıdır?

Bir erkeğin bir kadına "çalışmıyorsun zaten benden de bir halt olmaz" Demesi normal mi? İş arıyorum tecrübem olmadığı için kimse almıyor. Ufak tefek yerlere girmek için uğraşıyorum geçici süreliğine. Bunu ayrılma nedeni olarak önüme sunan erkek haklı mıdır?

Haksız
Haklı
Çabası ve hevesi yok bunu bahane etmiş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İş bulamıyorum, bunu ayrılma sebebi olarak önüme süren erkek haklı mıdır?
Cevapla