Görümcem ve kaynanamla kavga ettik eşime söyledim çok üzerime geldiler hata mı yapmışım söyleyerek?

Abimin eşi yengem de hata yapmışsın söylemesen iyiydi ben seninle kavga ettiğimde abine söylemiyorum olay büyümesin diye sen olayı çok büyüttün söyleyerek annesiyle kardeşiyle kötü oldunuz şimdi dedi

Görümcem ve kaynanamla kavga ettik eşime söyledim çok üzerime geldiler hata mı yapmışım söyleyerek?
Cevapla