Soruma Hoş Geldiniz,
Mesela herhangi karşı cins ne gibi şeyler yapsa sizi etkiler, sevindirir, hoşunuza gider, gözleriniz fal taşı gibi açılır, offf fena dersiniz?

Huzurlu, mutlu, serin ve de iyi günler dilerim..
Soruma Hoş Geldiniz,
Mesela herhangi karşı cins ne gibi şeyler yapsa sizi etkiler, sevindirir, hoşunuza gider, gözleriniz fal taşı gibi açılır, offf fena dersiniz?

Huzurlu, mutlu, serin ve de iyi günler dilerim..
Konuşma tarzı, her zaman öncelikli olarak dikkat ettiğim konu. Konuşmasıyla birlikte tavrı, hareketleri, mimikleri bütünleyici unsurlardır. Bunlar yerine oturduysa gerisi gelir zaten.
Üslup com önemli kardeşim benim için de 😅 Çok güzel yazmışsın emeğine sağlık bence de her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅
Bakın aşk ilişkilerinde önemli nokta şudur bir insanı tanıdıkça seversiniz bir insanı tanıdıkça değer verirsiniz değer verdiğiniz insan belli karakterleri oturmuş insan olması gerekir, Ben şahsen ilk görüşte aşk diye bir şeyin var olduğunu hiçbir zaman inanmadım inanmamaya da devam edeceğim.
Öncelikle insan saygısı olmaz Kendi kriterleri kendi değerleri olması gerekir, O yüzden ben bir insanı tanıdıkça hareketlerinin uygun olup olmadığını anlattıkça belki kabul ederim ya kabul etmem ama tav olmak diye bir şey yoktur.
Bakıyorum, bende tanıdıkça sevme taraftarıyım ve tanıdıkça daha da sevmek değer vermek önemsemek vs vs diye gider ve bende aynı şekilde ilk görüşte aşka inanmıyorum zerre kadar ve de saçma buluyorum..
Günümüz ilişkilerinde zaten zerre aşkı görmüyorum menfaat ve çıkar üstüne
Ben aşka hep inandım inanıyorum ama insanların aşkına emin değilim 😅
Katılıyorum bence de tav olmak diye bir şey yoktur o ne öyle yani 😅
Yemişim tav olmayı 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Kolay kolay tav olcamı zannetmiyorum ve çoğu insan öyledir sanırım ama ben üzgünken de yanımda olursa ve beni desteklerse daha sıcak bakarım çünkü ben kova burcu olarak sürekli insanlara böyle yaklaşıyorum burcum dan gelen bişey o yüzden insanlarında yapması hoşuma gidiyo böylede şey oldu hoghşumaghh gidiyoghhh xjjxbdnbx
Bende öyleyim kolay kolay tav olmam yani öylesine sordum 😅
Valla çok güzel oldu hoş oldu bende etkilenirim her türlü emeğine sağlık çok güzel yazmışsın 😅
Gönlünce olsun 😅
Ben anında tav olmam. bir kadını tanımadan da sevemem öncelikli olarak karakterini bilmem ve tanımam lazım. ama genelde zeki olması karakterli olması dürüst ve baskın olması bir de eğlenceli olmasını severim
Cevap
7Cevap
Öyle hareketlere hiçbir zaman tav olmadım. Kolay degilim. Zaten o taraflarda bezim yok.
Allah Allah ya 😂Bende tav olmam zaten 😂Maksat gırgır soru olsun işte 😂Benim de yok hıh 😂
Anladim canim seni biliyorum ask adamısın ask 🤣🤣 görüşmeyeli neler yapıyorsun? Ask var mı?
Teşekkür ederim matmazel 😅 Görüşmeyeli kendimi toparladım tüm borçlarım bitti araba artı motorsiklet aldım 😅Var var aşk olmaz olur mu 😅Olur mu olur mu sensiz olur mu 😅 daha iyiyim her konuda çok şükür Sende ne var yok 😅
https://m.youtube.com/watch?v=gNqO5TyiVrQ
Ne olsun işte yıllar geçiyor ve yaşlanıyorum 🤣🤣 senin adına çok sevindim. 😄
Sevinmene sevindim 😅Yok maşaAllah hala aynisin hatta daha gözelsiniz hamfendi 🔥 ediyorsun valla ta ta ta ta 🔫🔫 su tabancası buldum fışkk fışşşk djdjd
Ben koyarken su tabancaydi altı patlar olmuş dşınkkk dşınnk 😂
Teşekkür ederim 😄
Ricalarımı iletiyom 😅
Tav olmam zor benim 😂ama şefkatli, mizahlı halleri, öz güvenli halleri olabilir bir düşünürüm 😂
Hımm güzelmiş 😂Bende hepsi var sanki 😂 özgüven hariç katılıyorum bende olabilirim yani 😂
sjhghj 😂
😂😂😂 Gönlünce olsun 😂😂snsjs
Senin de inşallahh 😂
Amin amin inşaAllah 😂
Tebbessüm etmesi, masum ve çekingen olması seksi hareketler yapmasi dudaklarini isirması , belki konuşurken yavaş nazik, olmasi en onemli uyumlu olmasi sessiz sakin olmasi
Himmm ne güzel yazmışsın emeğine sağlık 😅
Seksi hareketler yapması haricinde beni de hepsi etkiler 😅
Gönlünce olsun 🫡
Beni etkiler dudaklariyla oynamasi, vs. vs. hdjdjd sapik degilim hosuma gidiyor
Hiç dudakları ile oynayan erkek görmedim bende oynamam yani 😂yok yahu sapık görmedim olabilir herkes her şeyi sevebilir herkesin hayatına kimse karışamaz yani özgürlük birdir 😅
Nelerden hoşlananlar var 😂
https://m.youtube.com/watch?v=v5LfPucCIwo
😁😁😁
😂😂😂😂
koreli erkekler jsjd
Bak bende Koreli kızlara bayılıyorum 😂japon cin hep Kore dizileri izliyorum djdjd
Kolay kolay tav olmam da.. dikkatimi çeker ama espirili, zekili olsun tamam
Tav olma zaten bende olmam 😂Yemişim tavını 😂Çeksin işte bu ya 😂 Diyorsun 😅Zekaya hiç bakmam ben ama espiri severim 😂Bilgi yarışmasına sokmayacam ya ne yapayım zekayı djsjs
Tamam ama aptal birine de tahammülüm yok yaptığım espriyi sorgulamasin jkjs espriyi aciklamak zorunda kalinca aglama geliyor bana😀😂
Ben aptal seviyorum mal olsun saf olsun 😂gözü açık olmasın 😂Başıma geldi zor oluyor açıklamak ama seviyorum çocuksu geliyor bana 😂
😂mal olmasın döverim jsjsjs tahammülüm sıfır
Kavga etmeye bayılırım ama tatlı olacak naz trip filan gıcıklığına 😅
😂 aksiyon diyorsun
Kesinlikle her türlü aksiyon severim 😂
Beni gerçekten anlayıp dinlediğinde etkilenirim. Yanında rahatsam kendimi ona teslim ederim.
Çok güzel düşünüyorsun benim için de geçerli 😅
Gönlünce olsun Burak 😅
Teşekkür ederim, amin inşaAllah sağolasın 🫡
Anında tav olan biri değilim. Ben zamanla sevebilirim ancak.
Mantıklısı zaten bende zamanla sevmeyi tercih ederim her daim 😅
Gönlünce olsun kanka 😅
Tercih olmuyor işte 🙂 aşkı yoğun yaşayan insanların travmatik olduğunu düşünüyorum, yani bizde eksik olan şeyi yoğun olarak hissederiz gibi bir şey okumustum. Aşk karşındaki putlastiran bir şey oluyor, ben de karşımdakini normal insan olarak görüyorum 😂
Tercih olur herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür 😅benim ki tercih 😅nice gelenler oldu tercih etmedim 😅sonrası oldu 😅
Bilmem olabilir ama olmaya da bilir 😂
Putlaştirmak değil de ben normal görmem farklı olur gözümde gökten düşmüş melek gibi eşsiz benzersiz 😂
Merhametli olması çocuk yanını gösterebilmesi yerine göre ciddi duruşlu yerine göre naif olması
Merhametli oluşu beni de etkiler ve çocuksu oluşu 😅Tek düze sıkıcı monoton olur zati her şey yerinde ve vaktinde güzeldir 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Amin sagolun sizinde
EyvAllah 🫡
Bir jentleman olsun da yeter :) ve ben leb demeden leblebiyi anlasın ))
Hımm iyi fikir leb demeden leblebiyi anlaması 😅 jentleman nasıl olur ki😅
Hımm bende hiç yok gönlüm okyanus gibidir cimri insan çok kötüdür cimri ile çömert filmi vardı Kanal 7 de 😅Cimri insanı Allah'ta sevmez
konuşma tarzı - görgülü insan - nerde ne yapcağını bilen..
Hımm güzelmiş bence de 😅 Gönlünüzce olsun 😅
Derin bakışlarına ve belimi tutmasınaa 🥰
Hımm bakışlar önemli bence de ama yani beli tutmak da hemen olmaz ki 😂Mesela sevgilimiz olmayan karşı cins için 😅
Evet bu arada onu hiç düşünmedim 😂 o zaman bakışlar diyelim o etkiler benii
Canın sağolsun 😅Başka yok mu bakışlar beni de ama yetmez yani 😂
Konuşma tarzı, anlayışı ve en önemlisi her türlü düşünceye saygılı olması beni çok etkiler
Hımm çok güzelmiş 😅Bende bayılırım 😅 Gönlünce olsun 😅
Çok teşekkür ederiimm 😅
Rica ederim 😅 Hoşçakal
Sendee 🙃
EyvAllah 🫡
Beni yüceltmesi, iltifat etmesi
Güzelmiş, bence de gönlünüzce olsun 😅
Teşekkür ederim
EyvAllah 🫡
Parmakları sesi
Hımm ses beni de ama parmakları hiç düşünmemiştim 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Parmaklar bakım demek çok dikatimi çeker ince ve uzun
Hımm 😅
Benimkiler normal 🤣Çok şükür 😅Parmak bakımı nasıl olur ki erkekler de var mı 🤣
Parmak bakım olarak krem ve tırnakları kesimi elinin nasır tutmamış olması
Hımm anladım 😅Ara sıra nemlendirici sürerdim de uzun zamandır sürmüyorum hemen sürmeye başlayayim 🤣 Teşekkür ederim iyi akşamlar 🫡
Bencede sür eller önemle iyi akşamlar
Sürecem 😅 EyvAllah bence de önemli minnak elli olsun 🤣kocaman el sevmem hatunda 🤣
Benimkiler ideal jsjzjzjz 😅
Ne güzel 😅Ellerine sağlık 🤣
Seninde artık kremli jsjmjmjmj
Hihi😅İş güç unutmuşum 😅Hemen alcam 🤣
Al bakem
Olurrrr 😅Geç oldu ben gidiyorum artık 🫡 Hoşçakal...
İyi geceler baby
Good Night Gamsimidaaaa 😅
Ne sjmömö
Gamsimidaaaa Korece teşekkürler 😅
Waww ariğatoo ozaman reis
Waaw ya 😅 Severim Kore dizi filmlerini 😅kocaman izlenme listem var birbirinden güzel 😅
Öylemi bende tam tersi anime pokemon izlemeyi severim japon ama. Korede mük tabi
Hımm 😅 Pokemonun yeri ayrı bende çooooook severim ben Türkçe dublaj severim onu genelde Altyazida yabancılar Pokemon Türkçe çok tatlı 😂pika pika pikapiiii 😂
Hahahha bende seviyorum pikaa pikaaa pikaçuğğğğğ
Ne güzel 😅Tasolarim vardı kartlarım vardı 😅 arabama da bir sürü çıkartma düşünüyordum da dediler yapma filan emin olamadım 😂 yapmadım bende 😅ama yapacağım 😂
Ya yap gitsin senin hayatın senin kararın kimseyi takma skine
Takmıyorum da 😅 Yarın öbür gün sayarken fiyat kırarlar 😂
Ha tabi satcaksan yapma yeni bir şey aldığında yaparsın hatta başka yerede koyabilirsin telefon kılıfı olur
Satarım değerlendirmek için aldım zaten 😅 telefonumun ekranında da profildeki var 😅 Evimde de 😅
Çok güzel yaa bölümünü izlemiytim 44bölüme kadar gelmiştim bıraktım lisede eskilere hatırlatıo ama çokğ güzel bir anime pikaçuuuu bide dedektif pikazu çıktı onu izledinizmi kesin izladin onu çot begenmedim ya ama pikaçu orada daha datlu
Defalarca baştan izledim 😅Mutlu ediyor güldürüyor eğlendiriyor 😅Onu da izledim seni gibi bende beğenmedim 😅PCde de nice oyunları oynadım gameboy oyunları 😅 araştırıyordum Pokemon oyunları diye 😂ayrı bir yeri var bende 😂
Datlu kelimsini bende kullanırım 😅 çarmender balbazar skörtıl bunları da severim ama 😅hepsi tatlı ilk pokemonlari Ash Katchumun
Çok iyi ya elektriniginiz yüksek pikaçu gibi yazım hatalarını secerim datlu ash le pikaçunun dostluğunu Allah herkese nasil etsin cidden 😅
Amin inşaAllah da ben dostluğa inanmam dost yoktur çok hayal kurdum böyle hayatımız Poke dünyası arkadaşlarım filan var ormanda dolaşıyorum Pokemon avına çıkıyorum yanimda ilk pokemonlar var Poke toplarım var 😅roket takımı var 😅hep hayal kurardım rüyama da girdi kaç kere Poke dünyası 😅
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😅 seninki de öyle 😅 elektrik şoku yıldırım şoku 😂
Pikachum olsun aşka da gerek yok pikachuya güvenirim sonuna kadar ama insan evladına hayır
Hahahha haklısın ash olucaksın ki pikaçhun olsun be reis
Sen pikaçhu olmusuh ama elektrik filan ash lazım sana
Ben zaten Ash Katchumum 😂pikachum yok 😅keşke yapsalar yapay zekali filan alsam öğretsem ona arkadaşım olsa 😅İkisi de olabilirim ama zor işte 😅 Gözlerim kapanıyor snorlaxxxx😂zzzzzzzzZzzZzzzz
Hahahha çok iyi aaa bu karaktere biliyorum çok datluydu buda ozaman iyi geceler diyelim ashım😉
Pokemonlar da trip atıyor bende çok severim tribi nazi on numara da atarım hıh 😂İyi geceler 🫡
Jkjkkökök Günaydın tünaydın hatta pika pika
Akşam oldu😂Yeni sorular var oraya da beklerim 😅 Gel misafirim ol 😅🫡
Olurr hemen uçuyorumm
Uç uç 😂Çarizardım benim 😂Ya da butterflyım 😂😅
Buttarfly alırım bak jzjzjkkö
Oldu o zaman 😂
Tamamdır pikam jzzjkj
Her türlü sjsjdjd
Beni anında tav edicek bir hareket yok.
Hımm 😅Peki zamanla desek nasıl olurdu cevabın 😅
Beni henüz tav edebilen biri olmadı. Nasıl bir hareketin bana çekici geleceğini bilmiyorum o yüzden.
Anladım 😅Canın sağolsun
Görüşün için teşekkür ederim, gönlünce olsun 🫡
Rica ederim 😊
EyvAllah 🫡
Zekâ kokan her harekete.
Mesela kanka örneğin 😅
Bana aktardığı her bilgi, kültür 😂
Hiii anladım kanka 😂benim için hiç önemi yok valla yemişim kültürü kültür karın doyurmaz faturalara etki etmez 😂
Ayrı dünyaların insanıyız biz 😂
Etki eder 😂 İşin bilincinde olur. Tasarruf yapar
Herşeye etki eder 😂
Heee bak orasını düşünmedim kanka 😂 Tasarruf yapan kadın candır başımın tacıdır etkilendim şimdi 😂😂
Kanka sadece zeka mı başka bir şey yok mu 😂
Düşünceli olması, anlayışlı olması falan
Tamam işte bende hepsinden şey olurum 😅
Olur inşaAllah kanka gönlünce olsun 😅dolu dolu djdjd
Senin de gönlünce olsun😂
Amin inşaAllah kanki 😅
Bana karşı dürüst olması bitiyorum öyle birine
Dürüstlük önemli bu devirde zor maalesef o yüzden ilk başlarda da bu zor birazcık😅
Görüşünüz için teşekkür ederim 😅
Beğendim biri iltifat edince galiba
Hımm iyiymiş 😅Oluyor mu genelde 😅
Evet doktorumdan hoşlanıyordum ne kadar hanım hanımcık kızsın sen öyle dedi orada düşüp bayılıyordum 😅
Hehehe ne güzel 😅Peki sonra ne oldu var mı bir şey oldu mu 😅O kadar da etkilenme yahu 😂Bana ne iltifatlar ediyorlar senin sizin güzelliğiniz diyip iade ediyorum 😂
Sonra tekrar gitmedim belki ilişkisi vardır kimbilir
Haklısın olabilir 😅Peki teşekkürler, gönlünce olsun iyi akşamlar dilerim 😅 Hoşçakalın
Rica ederim iyi akşamlar hoşça kal kendine iyi bak
EyvAllah 🫡 Ne güzel bir geri dönüş...
Güzel mesajına güzel bir geri dönüş yapmasam olmazdı umarım günlerin de mesajların gibi güzel geçer
Teşekkür ederim senin güzelliğin 🫡Amin inşaAllah cümlemizin ki öyle olsun😊 Sevindim mutlu oldum şimdiden 😅
Ne güzel iyi akşamlar
EyvAllah, iyi akşamlar 🫡
Olmam
EyvAllah 😅
Anında asla tav olmam
Peki zamanla olsa 😅
Mesela 😅 Nasıl şeyler
Hımm güzelmiş dış görünüş odaklı yani başlangıç olarak😅
Peki gönlünce olsun 😅 Teşekkürler
EyvAllah 🫡
Hiç bir hareketi ilgi mi çekmiyor
Peki, gönlünüzce olsun 😅
Teşekkür ederim senin de 😃
EyvAllah 😅
😅✌️
Sert sinirli olcak
İlginç 😅 Gönlünüzce olsun 😅
Sert dediğim öyle manyak falsn deyil tabi biraz atarlı olsun okadar dövmesin beni 😂
He atarlı giderli bende severim abi 😅 Güzel olur aman Allah korusun sjsjd
Tribine
İlginç 😅 Başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?