Plajda mesela yabanci erkekler hep kasli dovmeli goguste kil yokcok zeksi turkler genelde killi gogus sopa gibi kassiz kol melul bakislar.. neden boylesiniz azcik cool gorunun yabanci koca aruommm
Bende yabanci eş ariyom yeahh
Ben türk ariyom killi gobekli olsun melul baksinn
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Haddiii ya siz turk kizlari cok mu guzelsiniz muşmula suratlarinizaaa boya yapinca goguslerinize silikonn yapinca kendinizi guzel zannediyorsunuzzzz ebeme de yapsan o da guzel olur boya badana silikon ile guzel olunmuyor
Silikon var dovme varrr kil yook.. dengimizi ariyoz olummmm
O zaman konusmayacaksin o var bu var kendini bir sey zannediyonn bunlarla guzel olunmuyor dengini ariyormus ancak sen seni düt ararsin o kadar
"Bende yabanci eş ariyom yeahh" ne yaaa. bi de yanlışlıkla onu seçtim kopyalıcam diye. çıldırıyorum :D :D :D :D :D
Yeahhhhh ahhahahahahah
Aynen alsınlar seni sonra 5 kişiye meze yapsınlar hard hard parçalasınlar 😂😂
Hic alakasi yok onlar cok sadik esas turk erkekleri bu isleri iyi biliyo baksana senin gbi diline vurmus
aynen öyle birçok arkadaşım yurt dışında neyin ne olduğunu biliyoruz sorun yok
Erkek arkadaşların erkeklerle şey mi yapiyo ahahhagaga gaymi onlar gahagaggaag nerden biliioo
kadınlarda kıskanç ama :D kıl konusuna katılıyorum ama yalan yok çok şükür bende yok öyle kıll göğsümde ve bacaklarımda hafif var
Ben yabancı ile evlendim 🙄
Mutlu musun
Daha dün evlendim 😅
Ama şimdiye kadar yabancılar ile yaşadığım ilişkiler her zaman on numaraydı kıl ile alakalı değil 😅
Yabancılarda seni bekliyordu zaten
Bekler marmamristeyim offf ne yakisiklilar var Şu an sevgilim yabanci
hahaa hayal dünyana hastayım :))
Mk bu nasil kendini bilmemezlik la 😂😂
Kaybol anana...
🤪🤪🤪
Buraya yazdıysan bulamazsın
Bişi bulamazsın sen bence.
Buldum gel marmarise dolu
Öyle mi ne güzel, ben çok yakışıklıydım ama böyle battım mahvoldum travmalar.. çok yakışıklı diye peşimden koşan kız beni hasta etti, bu arada marmarise hiç gelemem geleceğimide sanmıyorum, ama merak ediyorum, bizim yolumuz hep İzmir , sen marmariste yakışıklı mı buldun :)
İnşallah bulursun biri eksilsin
Hehehe saol bro
Rica
bul evlen aga napalim
Sen nasılsın acaba
Superr
kabuklu yicem diyosun yani:)
Farkmaz insan olsun
yavrum migrosta 25tl ye tüy dökücü var 4 paket alsan adama içindeki cinleri çıkarıcam dur sana büyü yapmışlar yağıyla tüy dökücüye buayıp15 dak bekletsen zaten kabuklunun maliyetinden ucuza gelir. Şimdi gavurla evlenecem desen ailen diyeceksünnet olsun, adam kafayı yiyecek, sünet bugün hastanede en az 20.000tl dir. Ben yerli malı diyorum yurdun malı diyorum
Herkesin ailesi yobaz degil neden ailem bisey desin ki insan olsun turkiyede hapishaneler dolmus tasmis herkes kimi dolandirayim onun peşinde . kafayi birakin milletin orasina burasina takmaya akliniz fikriniz avm goyt
ben hiç içinde avm ve göyt içeren bir cümle kurmadım, acaba onlar senin kafandan hiç çıkmıyor olmasın. Bne sana mali portreden bahsettim amaartık nasıl anlıyorsan:)
Kabuklu dedin kabuklu yorumu belden asagi yorum. Yabanci erkekler3 kurban ol aklina ilk gelen adamin orasi. Sanane ne kiskanma hade kaybollbye
:)))))))))))
Benden iyi degiller