Sevgilimden ayrılmak için uyguladığım yöntem beni kötü biri yapar mı?

Sevgilimden ayrılmak istiyordum ama ayrılacak bir bahane bulamıyordum. Hem kendini suçlu hissetsin hem de ayrılalım istiyordum. Sonra düşündüm ve fake mesajlar yazırladım. Sanki o başkasıyla yazışmış gibi ve beni aldatmış gibi fake yazışmalar hazırladım. Sonra bunları ona gösterip herifin biri bana bu mesajları attı, bu ne demek oluyor diye saydım sövdüm ona. Bir daha sakın beni arama pis kadın deyip engelledim. Ayrıldık ama düşünüyorum da acaba yöntemim kötü mü oldu?

Güncellemeler
+1 yıl
Kızdan helallik isteyeyim mi sizce
Sevgilimden ayrılmak için uyguladığım yöntem beni kötü biri yapar mı?
Cevapla