Sevgilim yüzünden asosyal oldum.. Ayrılmalı mıyım?

İşe akşam gidiyor gece çıkıyor haliyle bulusamiyoruz. Kız arkadaşlarinla takıl diceksiniz kız arkadaşım yok kizlarls anlaşamıyorum. Normal erkek arkadaşlarım vardi sevgilim olmadan önce onlarla buluşur bişeyler yapardık. Sevgilim hepsini hayatımdan çıkardı. Napsam?
Sevgilim yüzünden asosyal oldum.. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla