Yaa neden yakışıklı erkeklerin yanında hep çirkin kızlar var?

Sınıfımda sürekli gözümün takıldığı çok tatlı bir çocuk vardı. Hatta ben ayakta kaldım diye bana yer vermişti geç sen otur diye bide nasıl kibar boyu da uzun... İşte stajda falan da sürekli aynı gruptayız bununla ama özel olarak hiç konuşmadık. Geçen öğrendim ki bir arkadaşımla zaten ara sıra konuşuyorlarmış ve çıkıyorlar şu an... kıza daha önce sormuştum aramızda bir şey yok demişti ve şu an çıkmaya başlamışlar. Açıkçası hiç yakışmıyorlar çocuk ne bulmuş o kızda hiç bilmiyorum yakışıklı gül gibi çocuk çirkin kıza gitti iyi mi... Duyar kasacaklar baştan yazmasın!

Yaa neden yakışıklı erkeklerin yanında hep çirkin kızlar var?
Cevapla