Sevgilimle çok kötü kavga ettik napicam ağlamaktan gözümden kan geliyor erkekler bakın lütfen?

Hersey iyi gidiyordu. Dün gece farklı bi konuda konusuyorduk. O anki hevesle her gün isterim dedi. Ben de onu yanlış anladım. Beni kullanıyorsun dedim. Diğer erkekler gibisin dedim. Seni tanıyamadım onu dedign icin resmen dedim. O öyle birsey yapmadım diye yalvardı. Seninle evlenmek için askerliğe gitmeyecektim dedi. Sana kolye yapmıştım senin resminin oldugu dedi. Aileme anlattım senin icin ailemi karşıma alıyordum tüm sülalemi karşıma alıyordum dedi. Sonra ben pişman oldum dedigim icin. Yalvardım tam sabaha kadar 24 saat. Affet diye. Affetti ama o kadar üzülmüş ki. Asla ona güvendigime inanmıyor. Seviyor olabilirsin ama bana güvenmiyorsun bunu anladım diyor. Asla bana güvendiğine inanmayacağım diyor. Gece de ucurum kenarına gitmiş. Rüzgar esince resimlerimiz ucup gitmis. Kolye de gitmis. Ne kadar heyecanlıydım o kolyeyi alcağım için oysa. uykusuz sekilde araba sürmeye gitti tekrardan ucurum kenarına gidip içicem diyor. 24 saattir yalvarıyorum. Eskisi gibi olalım diyorum cok seviyorum onu güveniyorum da sadece cok tepki verdim. Napicam nolur yardım edin ağlamaktan gözümden kan geliyor ya. Sen bi erkeğe denilecek en acı şeyi dedin bitirdin öldürdün beni diyo beni tcvxzcü gibi gördün diyo dur desen duracaktım bana zorlamış muamelesi yaptın diyo. Rehberimde karım diye kayıtlıydı diyo. Yanına da gidemiyorum yurt dışında Şu an

Güncellemeler
+1 yıl
Her yerden Pp sini de kaldırmış neden
Sevgilimle çok kötü kavga ettik napicam ağlamaktan gözümden kan geliyor erkekler bakın lütfen?
Cevapla