Nişanlımla çok kötü kavga ettik sabahtan beri ağlıyorum?

Ben ona sürekli benimle az ilgileniyosun az buluşuyosun diye kavga çıkarıp duruyorum belki düzelir diye bugün sabah çok kötü kavga ettik ben dedim ki anca ihtiyaçların olunca benimle buluşmak istiyosun dedim o da bana “başka ne boka yararsın ki” dedi bende arayıp ana avrat küfür ettim çok ağır konuştum. Çok güzel herkesin imrendiği ilişkim varken ne hallere düştük hala şoktayım biz bu lafları nasıl yutup devam edicez bilmiyorum. Bu süreçte ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var
Nişanlımla çok kötü kavga ettik sabahtan beri ağlıyorum?
Cevapla