Arkadaşlar çok kırıldım eşime ağlamaktan gına geldi artık?

Sabah eşim duşa girdi ben de o girdikten sonra telefonunu aradım bulamadım. Sonra banyoya gidip sordum kapıyı açtım diye kızdı.(kaynanamlarla beraber yaşıyoruz kaynım da var aniden biri gelir dedi) sonra ben telefonunu bulamadım duştan çıktı ona kahvaltı hazırlayacaktım sonra salona gitti ben de peşinden gttim telefonunu salondaki dolaba saklamış çok sinir oldum ve sinirimden ağladım. İki saat telefonu arattı bana ve daha iki aylık evliyiz ben çok kızdım öyle işe gitti ağlıypdum işe gittiği zamna akşam geldiğinde nasıl bir tepki vermeliyim
Arkadaşlar çok kırıldım eşime ağlamaktan gına geldi artık?
Cevapla