Uzun ilişkimde eskisi kadar heyecanlı hissetmiyorum. Soğumuş olabilir miyim?

çok aşıktım aslında ona hâlâ da gel düzeltelim vakit geçirelim dese koşa koşa giderim ama birkaç aydır çok ilgisiz davranıyor sürekli bahaneler duyuyorum sürekli hayal kırıklığına uğruyorum ilişkinin başındaki o sürekli sürprizler yapan benimle gülen eğlenen kişi sanki gitmiş gibi bana davranışının benimle ilgisinin olmadığını sadece işten dolayı yorgun olduğunu söylüyor ama ben her ne kadar yorgun olursam olayım ona yine de kötü şeyler düşündürtmeyecek cevaplar verirdim. Durum böyle olunca bir haftadır ben de biraz soğumaya başladım buna rağmen ona jestler yapmaya çalışıyorum o da belki bana yapar ve ilişkinin başına döneriz diye ama yok. ayrılmak da istemiyorum bilmiyorum me yapacağımı kısacası.

Uzun ilişkimde eskisi kadar heyecanlı hissetmiyorum. Soğumuş olabilir miyim?
Cevapla