İlişkim güzel gidiyor ama karşı taraftan benim gösterdiğim kadar ilgi görmüyorum. Soğumaya başladım ne yapmalıyım?

Güzel bir ilişkim var ama sevgilimden artık soğuduğumu hissediyorum bunun nedenide benimle ilgilenmemesi mesela onun doğum gününde ben çok guzel mesajlar videolar ayarlayıp hedıye aldım ama o doğru duzgun kutlamadı bıle kutladı ama benımkı gıbı degıldı hedıyeyı bıle gec gonderdı mesaj bıle atmadı yani sonra yıldönümümüz geldi ben hediye aldım ama o almadı yani onceden bana maddi harcama yapardı artık yapmıyor bu durumda benim ondan sogumama sebep oldu çünkü ben onu seviyorum onun için her şey yapıyorum karşı taraftan göremeyince insan soguyor
Ben sadece ona degıl annesıne kız kardesıne bıle hediye almıstım sızce ne yapmam lazım?

İlişkim güzel gidiyor ama karşı taraftan benim gösterdiğim kadar ilgi görmüyorum. Soğumaya başladım ne yapmalıyım?
Cevapla