Eskiden yazı yazmasa ben yazardım sürekli ama artık eskisi gibi onla ilgilenesim gelmiyor ona karşı bi sorumluluk hissetmiyorum onunda bazı davranışları soğuttu bazen çok seviyorum bazense umrumda olmuyor dengesiz davranışları uzaklaştırdı hiç bişi konuşasım anlatasım gelmiyor sanki anlatsam duvara anlatıyorum bi tepki bişi yok eskiden böyle değildi duygularım tamamen biterse ayrılmayı düşünüyorum, mesela o evlenmek istiyordu sonra ben şu zamanda olabilir eğer istersen diyince cevap vermekten kaçındı hep, ne hayır diyor ne evet kaç kez sorumu tekrarladım sanki evliliği isteyen benmişim gibi davrandı oysaki benim umrumda değil ona da demiştim eğer istemiyorsan istemiyorum de ona göre plan yapayım amacı ne anlamadım böyle yapınca bende uzaklaşıyorum ne istediğini bilmiyor ve ben belirsiz durumları hiç sevmem hemen oldu bittiye getiririm olayı
artık ona sadık kalabilir miyim bilmiyorum ama çok zorlanmaya başladım zaten insanlarla ilişkilerim pek uzun süreli değildir çabuk sıkılırım ve normalde aldatmaya meyilli biriyim uzun zamandır kendimi tuttum ama artık içimde intikam hissi çoğalmaya başladı bu duyguyu bastırmakta zorlanıyorum
(Bu arada 4 Yıl 10 Aydır sevgiliyiz)
artık ona sadık kalabilir miyim bilmiyorum ama çok zorlanmaya başladım zaten insanlarla ilişkilerim pek uzun süreli değildir çabuk sıkılırım ve normalde aldatmaya meyilli biriyim uzun zamandır kendimi tuttum ama artık içimde intikam hissi çoğalmaya başladı bu duyguyu bastırmakta zorlanıyorum
(Bu arada 4 Yıl 10 Aydır sevgiliyiz)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer