Hoşlandığınız kişinin taliplisi çoksa onu elde etmek için uğraşır mısınız?

Hoşlandığınız kişinin taliplisi çoksa onu elde etmek için uğraşır mısınız?

😎Rakibim olmaz …
Türk Ata sözlerinde
en sevmediğim sözdür:
bir kizi bin kişi ister…. Sözü…
bence bir kişi ister o da alır….
1000 kişi anca hayalet olur… yalandan talip olur…
Ben o 1000 kişi gibi kapıdan kapıya yalandan isteyen değil… isteyince tam isteyip ozamanda bin kişi arasına kendini sokmıcak kadar değerli olan taraft olmayı tercih ederim…
Prensin nerde görülmüş Rekabet ettiği…
Haaa Dağları delmek.. ejderhaları yenmek dersen onda varım … kolay😄
Ben rekabet etmem. yani beni seviyorsa bir kız zaten sevsin sevmiyorsa da kendimi küçük düşürmem. çünkü yarışma için değilim kimse ile. aşk duygusunda da bu olmaz zaten yani bir insan bir kişiyi sever gönlünden 2-3 seçenek arasında kalmazdı. bu yüzden de kendi duygularımdan eminsem ve karşımda ki kişi ile karşılıklı çekim varsa devam ederim sonuna kadar
teşekkürler :)
Rica ederim 😊
rekabete girmeyi sevmem bazıalrı sevebilir ama ben eger secicekse bein özel oldugumu hissetmek istrim digerlerine bakmamasını isterim arada kaldıysa bi secenegi olursa diye düsünmesi bile beni o gircegim ilişkiden sogutur inada binerse istedigimi alır cekilirim yol veririm
Hayır etmem çünkü ben olduğum gibi göründüğum gibiyim bir tık ileriye gitmem.
teşekkür ederim 🤗
Rica ederim 🥰🌸
Cevap
15Cevap
Hayır zaten beni severse ister ama beni başkasına tercih etme boyutuna geliyorsa o benim sevgilim olmaz
Rekabete değer bir ilişki üçgeninde bulunmak istemem doğrusu
Bir kızı talipi çoksa egosu tavandır, karşı cinse dair kriterleri de yüksektir. Kazanamayacağım savaşa girmem.
kimse için rekabete giremem üzgünüm seçenek olmam ben
Karşı taraf nötrse hayır, kendini zorla kabul ettirmeye çalışır gibi çok kötü bir his.
Taliplileri kendisinin tadını çıkarabilir, bu konularda az olanla yetinmem.
Ucuz hareketler Yapanlara
Gurur + kendine saygı tavsiye ederim
Üçüncü şahıs araya girerse bana müsade uğraşamam. Elin malafatı ile gerdeğe girilmez
Kızın tercihine saygı duyarım zorbalık yapmam olur veya olmaz gibi şeyler geldi aklıma
Hayır çünkü ben istiyorsan başka alırım hiç rekabet etmeme bile gerek kalmaz
eğer ikimizede oyun oynuyorsa hiç uğraşmam zor veririm
Taliplisi çoksa uzak durucan
çok hoşlanıyorsam evett
Kendisi isterse beni sever zatwn
Çekilirim kenara 😂 rakipliği sevmiyorum...
Kaybedeceğim hiçbir savaşa girmem
Hayır, bunu kendime yapmam.
Evet ederim
Hemde nasıl hodri meydan🤣🤣🤣
Zaman kaybetmeye değmez
Ölümüne
İşte bu
Uğraşamam 😃
Umrumda olmaz..
uğraşmam
Ederim
Hiç uğraşamam
Uğraşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?