Ayrılık sebebini soranlara anlatınca beyefendi triplere giriyormuş saçmalık değil mi?

bu benden boş bir sebep için ayrıldı ben de soranlara sebebi söyledim

buna söylediklerinde tribe giriyormuş

çünkü kendisi "öyle, boş ver, anlaşamadık" diye anlatıyor

ben ise soranlara nedenini söylüyorum

sinir bozucu değil mi?

Ayrılık sebebini soranlara anlatınca beyefendi triplere giriyormuş saçmalık değil mi?
Cevapla