Sizce bir erkek ayrılık mesajına neden görüldü bile yapmaz?

Görüş gelmez de bir umut sorayım 😀Ona uzunca ayrılık mesajı yazdım en başına “Sana Veda ediyorum “ yazdım o ise hesabı kapatmış bende kapatmıştım zaten neyse nasıl olsa hesabı kapatmış acaba ne yazdı diye hesabı açıp baktım görüldü dahi yok görüldü de cevaptır sonuçta bunda hiç bişi yok hala da hesabı 5 gün önce karşılaştık hiç bişi yok gibi sıcak davrandı

Sizce bir erkek ayrılık mesajına neden görüldü bile yapmaz?
Cevapla