+1 yılÖncelikle kendimden örnek vermek istiyorum...
Seni çok iyi anlıyorum bu konuda tecrübe edindim. İlk aşamada her yerden takipten cik numarasını sil fotoğrafları mesajları aklına gelebilecek her yerden çıkart onu gözün görmesin hiçbir şeyini. Onunla birlikte tanıdığın kim varsa onlarda arkadaşlıktan çıkart sil. Ve en önemli şey seni görmek istemeyen insan kör ol sessiz ol. Onun konusunun acildigi yerde tek kelime etme ve adını bile anma. Kendisinin takilmadigini gormek yok sayıldığını gormek çok fena koyacaktır. Bırak kimle konuşmak istiyorsa konuşsun. Sen her daim önüne bak. Ben öyle yaptım herseyden vazgeçtim cok uzuldum agladim ama sonra kendime geldim şu an mutluyum Allaha şükürler olsun kendime bakıyorum değer veriyorum bana talep arttı bir sürü isteyenim var bu durum ona öyle bir koydu öyle bir koyduki çıldırdı sırf onu takayım diye iftira bile attı ama nafile yüzü gülmüyor dediklerimi harfiyen yap kazanan sen olacaksın. He bu arada sakın hırsına kurban gitme onu pişman edeceğim diye kendin pisman olursun.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖnce çok büyük ilgi alakaa samimiyet ve yaşanmışlık biriktir, değer kıymet vsvsvs ona değerli olduğunu hissettir. Seni hep hatırlaması için bir şeyini lna ver hediye et , parfüm kokunu onun her zaman hatırlamasını sağla hediye ettiğin şeye sık , bulunduğun ortam arabaysa oraya sık seni her zaman hatırlasın. Beğendiğin şeyleri açıkça söyle bir konu açıldığında aklına sen gel.
Şimdi farz edelim güzel şeyleri yaşadın her şey okey bir gün anlaşmazlık yaşadın ve bir anda iletişim kesildi şimdi senin değerini anlayacak. Aklına hep sen geleceksin...
Bu kadar.013 Yorumla
Soran+1 yılKeşke o kadarıni yapsaydım ama en son kitap yollayacaktim beraber okuruz diye off cidden sadece konuşuyorduk sesli vs bunları yapmalıyım uzaktaydi yanıma geldiğinde dedim yemek parasını ayarlama ben halledecem mesela yemek yapacaktım dolma milföy poğaça kısır baya bi şeyler hatta onun sevdiği şeyleri en çok yapacaktım gelseydi çok çok güzel olacaktı o zaman her şekilde beni daha çok isteyecekti insan elindeyken bekki de umursamıyor ama benimle konuşsaydı bana ne bileyim sıkıldığını hissetmedim hiç her zaman anında döner sesimi duymak isterdi öyle yani bi anda böyle oldu bu
Soran+1 yılBaşka kız var konusuyod anladım da iş işten geçti elimxe tutamadım 😔😔
Soran+1 yılKaybetmekten korktum fazla sıkmadı 😔😔
Soran+1 yılAma bana söylediğin her şey çok güzeldi dedi teşekkür etti son konuşmalarımızdi gerçekten güzeldi dedi yani o hissi de aldım hislerim yanıltmaz umarım ama hissedebiliyosun samimi mi değil mi
Soran+1 yılGerçekten güzeldi şu an onu aşırı derece de özlüyorum ama o beni hayatından tamamen çıkarmak için hastayım dedi yanına gelemem küçükken ki hastalığı tekrar başlamış sanırım hastaymış yani bana bunu 1 haftaya ispatlayacak bakacam cidden var mi uzun yola çıkamaz işten bilr ciksrtilirim dedi ama bilmiyorum bi insan kendinden uzaklaştırmak içinde bu kadar yapmaz yaa başka şeyler desin yanj
Soran+1 yılSeni üzemem yoramam vs bilmiyorum her şey yalan mıydı beni hiç sevmedi mi oynadı mi ama insan bi sesinden tınısindan anlar yaa ben o şeyi hiç almadım ondan bilmiyorum 😔😔 ve eğer rahmin ettiğim kişiyse benden çok güzel kız
- +1 yıl
Şimdi kendini üzme , oluruna bak. Sen onu seviyorsun ve eğer kısmette varsa bunları da yaparsın. Seni anlıyorum ve şunu da unutma eğer o kişi sana göre değilse hayat birlikte olmamanız için elinden geleni yapar. Şimdi aklın onda olduğu için bu şekilde hissediyor olabilirsin ama hisler de geçicidir. Bu yüzden güçlü ol.
Soran+1 yılBöyle bitmesin isterdim gerçekten iyi taniyalim birbirimizi iyi olsun ya en basiti bana zeynep seninle devam etmek istemiyorum deseydi valla daha az canım yanardı
- +1 yıl
zamanla unutursun öyle olur genelde , bu cümleler sonlara doğru kurulur keşke böyle yapsaydı etseydi diye sonra verdiğin değeri alamayınca vazgeçiyorsun ve bitiyor. Takılı kalma hayatına bak. Kendine odaklan.
Soran+1 yılGeçecek ama demi
- +1 yıl
Evet geçicek güçlü kız olmayı bilirsen. O sana geri bile döner.
Soran+1 yılHayatımdan gidenler hiç geri dönmedi:)
- +1 yıl
Bırak dönmesin o zaman keyfine bak
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence kendine odaklan. Kendini geliştir. Meslek edin, hobi edin, arkadaş çevreni genişlet, kadınlarla daha çok görüş, eşik enerjini artır, bakımlı ol, hayatına sevgiyi çek. O süreçte de sana adım atanları geri tepme cesur ol. Ben hissediyorum sen iyi kalpli birisin ama karşındaki değer bilmez biri. Ondan daha iyisini hakettiğin için evrilmen için bir sınavdı o sadece. Ve sen o sınavdan geçeceksin. Zor bir sınav. Çünkü sevgi kadar ego zedelenmesi de giriyor devreye. Ve bence asıl üzüldüğümüz kısım terkedilmişlik, reddedilmişlik.
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten çok teşekkür ederim karakter olarak iyiyim benimle olsaydı eminim her wey çok güzel olacaktı hatta hiç bırakma fırsatı olmayacaktı böyle deyince bazi erkeklerin zoruna gidiyor kendimi övüyormusum hey Allahım ama yanıyorum da ısrarla çıkarmadığı kız bende daha güzel onunla konuşuyorsa içim içimi yiyor baktım olmayacak kaldırdim instagrami önüme bakıyorum onu orada aktif gördükçe içim acıyor çünkü
Soran+1 yılEvet hele bi de bi kızla konuştuğunda şüphe duyuyorsanız o şüphe duyduğunuz kız da sizden güzelse😔😔😔😔😔
+1 yılKazanacağı şeyler için çabalamayan, kaybettiklerine üzülmez. O ya bazı sebepler yüzünen kaçmıştır ya da yeni kazançlar bulmuştur senden kaybettiklerini umursamamıştır. Hiç boşuna çabalama unut gitsin bundan sonra onunla muhattap olman onun egosunu şişirir.
13 Yorumla
Soran+1 yılHer şeye çabalayan insna başka birileri için benden vazgeçti
- +1 yıl
Değerini bilmeyen kendi kaybeder boş ver. Eğer ona çok iyi davranıyorduysan bir gün elbet seni yad eder.
Soran+1 yılEvet hatta bitmeden bi konuşmamız söylediğin her şey çok guzeldiydi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 5,9b cevap paylaştı. Kendi haline bırak, uğraşma, umursama valla. boş ver, sen öyle yaptıkça o kendini bir şey sanıp önemseyecek. O fırsatı verme, görmezden gel, tepkisiz kal. Bak nasıl değişiyor her şey. Emin ol kaybettiğine yansın dursun. Daha ne çaba sarf edeceksin değmeyen birine?
62 Yorumla
Soran+1 yılGitti bir şeyleri bahane etti giderken de kavga etmeden ne dersem kabul etti de gitti yüreğim fe bir acı ne kadar güldürdüyse o kadsr ağladım 2 günde
- Kişilik & Karakter konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir şey yapmana gerek yok adam görmek istemiyorsa zaten görmez görmek istiyorsa bir şekilde görür yani çabalamayı gerektirecek bir şey yok😂
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu uapfam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
- Kişilik & Karakter konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç bir şey umursamayabilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkek cok iki yüzlü bir varlıktır, bir erkeği gerçekten sevdiğinden başkası üzemez. bir erkek size bile isteye sırtını dönüyorsa ve sebep imkansızlıklar değilse, bu erkek sizden vazgeçmeyi kafaya koymuştur. sizin için pek de üzülmeyecek, yenisi bulacaktır.
ha ne zaman bulduğu kız onu iyi bi üzer, pisman eder, anca o zaman der "şu kız iyiydi beni mutlu ediyordu", işte o zaman aklına gelirsiniz, sizi bırakan bir erkeği siz pisman edemezsiniz, erkek zaten sizin en iyi halinizden bile vazgeçmeyi göze almıştır,
bir erkeği başkası pisman edene kadar da bıraktığını düşünmez.
sizin yapabileceğiniz en iyi şey hayatınıza devam etmek o yokmuş gibi başka şeylere odaklanmak, hatta onu unutmaya basladıgınız anda baska insanlara şans vermek, eğer sizi bırakan adamı baskası pisman ederse, sizin de başkasına gittiğinizi görürse o zaman aklı basına gelir, "bırakmayacaktım, başkaları kapmıs" diye31 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılcanım yaptım. Hepsinde de seviyem düştü. Zaten buna girişen birinin kendine saygısı yoktur. Kendime geldikten sonra baya üzüldüm ama iş işten geçmişti. Bunu yaparak karşı tarafın o gereksiz egosunu şişirmekten başka bir şey yapmıyoruz. Ayrıca gözünde basitleşiyoruz. En iyisi hiçbir şey yapmamak ve yoluna bakmak. Ama gerçekten yoluna bakmak. Öyle 2 gün takmayıp sonra stalklamaya başlamak, kendini göstermeye çalışmak değil. Olmuyorsa olmuyor. Uğraşmaya gerek yok. Vaktimiz kısıtlı zaten. Daha güzel değerlendirelim.
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMllk yaptım. Yanlış anlaşılmasın. 😂 kötü bir şey yapmadım
Soran+1 yılBen instagrama girmeyecem bi süre xanirim daha iyi gelecek yok mutlu olduğumu göstereyim cartt curt içimden ne geliyorsa onu yapacam
Cevap sahibi+1 yılİçinden geldiği gibi davran. Ekstra zahmete girme
+1 yılBu hisle yola cikarsan kendini daha cok rezil edersin. Yani ona gostermek amacli mutluyum gibi paylasimlar falan. Daha onceleri benim de boyle hatalarim oldu. Sana bu yollardan gecmis biri olarak soyluyorum. Kesinlikle asla onun profilini izleme. Tamamen onu gormezden gel. Yolda gorsen yuzune bile bakma. Gercekten kendi hayatina odaklan hic bir seyi ama hic bir seyi ona gostermelik amacli yapma. Inanki o niyetle yaptigin hersey bosa gidiyor. Biliyorum zor. Ama gercek olan bu. Zaten o eninde sonunda senden hic haber duymayinca donecektir. Ama o donduyunde emin ol coktan unutmus olacaksin. Hic sasmaz
09 Yorumla
Soran+1 yılBüyük bi bosluga düştüm ben ona o kadar inandım ki gerçekten ilk kez değerli hissettim inanır mısın bilmem ilk kez bi erkek bana bu kadar iyi yaklaştı diyebilirim ilgiliydi kıskanıyordu çok bağlandım başlarda çok kuşkuları vardı yeni bi ilişkiye başlayamadım korkuyordum ayniları olacak diye kimseye güvenim yoktu qma gitti hemde başka biriyle konuştuğunda şüphe ediyorum içim o kadar yanıyor ki sana anlatamam gerçekten çok yanıyor içim
- +1 yıl
Seni cok iyi anliyorum. Ayni seyleri yasadim. Ama Şu an ki ben eski bene nasihat vermis olsaydim bosuna uzuluyorsun derdim. Zaman herseyin ilaci ama suanda senin icini rahatlatacak birsey soyleyemem. Sadece sunu bil, karsina gercekten seni seven cok ama cok iyi birisi cikacak.
Soran+1 yılGerçekten yüreğim yanıyor 😔 başka bi kızla aynı yerde eğer şüphe duyduğum kişiyse tani ama değilse de internette hep aktifti aktifligi kapattı benden hizli yapmaya calisiyor zannediyor ki böyle yaparsa aralarını bozarım herhalde hiç mi sevmedi insan halimi hatırımı sorar 4 gün olcak içimde o acı gitmedi o kadar inandım ki asla asla gitmez dedim gerçekten ama gidiyormuş olan bana oldu paramparça oldh kalbim son kez birine güvenmek istedm 1 ay erken davranıp bazı şeyleri isteseydim vermeyince çekip gitseydm keşke 😔😔 boş bıraktım kapan kaptı 5 gündür her gün ağlıyorum kaptırdım resti çekmesini bilemedim
Soran+1 yılKqldi ki belki saçma gelecek ama biz daha önce bulusmadik ona ne kadsr iyi olsam da daha önce bulusmadığı güzel paylaşımlar yapmadığı birini niye özlesin yanında dibinde konuştuğu kız dururken
Soran+1 yılAma gelecekti gelseydi eminim daha da bağlanacaktı her konuda ama gelmedi
- +1 yıl
Sacma falan gelmiyor. Bir suru insan var internetten tanisip evlenen. Yillarca bir birlerini gormeden iliski surduren. Ben de oyle dusunuyordum gordugu dokundugu biri varken uzaktan mesajlasdigi olmaz diye. Ama oyle degil. Uzaktan bile olsa bag kura biliyorsun. Seninle neden ayrildi?
Soran+1 yılÖzelden yazsam plur mu bunu
Soran+1 yılİstek attım orada anlatayım istersen sende
- +1 yıl
Tamam
Öncelikle tarzımı saç stilini saç rengimi bana yakışan hangisiyse onu yapardım değiştirirdim kendime bakımlar yapardım kiloluysam zayıflardım botox dolgu vs şeyler de yapardım eğer gerekiyorsa özellikle onunla aynı ortama gireceksem daha bi güzel daha bi özgüvenli dik duruşlu bir kız olurdum kendimi her konuda değiştirirdim o zamanlar da onunla konuşan kızdan eser kalmazdı ve nasıl pişman oluyor izle ama sen seni bırakıp çekip giden adama bence geri donmezzsin diye düşünüyorum çünkü geri geldiğinde birşeyini yeniden beğenmiş olacak buda menfaate çıkara giriyor
00 Yorumla
+1 yılSeni istemeyen ve terk eden biriyse hiç uğraşma derim kendini daha çok küçük düşürür ve onunda kendisini bir şey sanmasın sağlarsın hiç gerek yok kendi yoluna bakmalısın.
10 Yorumla
+1 yılBiliyorum aynı şeyi ben de yaşadım
Bir sürü kız da yaşadı hala yaşıyor
Biz hatayı bu dennyoları çok önemseyerek hayatımızın merkezine koyarak yapıyoruz göttleri kalkıyor
Senin yapman gereken tek şey kendini ödüllendirmek o hıyarı hiç düşünmemek inan o mutlu olmayacak hayatı boyunca
Ama aşk seni bulacak umudunu kaybetme
Sadece kendini sev00 Yorumla
+1 yılBoşuna uğraşma kaybettiğinin değerini kaybettik, den sonra anlarsa anlar anlamazsa sal gitsin ilişkiler artık günlük haftalık haline geldi evlilik zaten başlı başına gösteriş haline geldi vur kırılsın çal oynasın.. ondan sonra boşanma avukatlarına yatırıma devam 20~50 artık neyse kimin insafı kimden iyiyse
00 Yorumla
+1 yılUmurumda değilse ne kadar göstermeye çalışırsa çalışsın boş. İsterse dünyanın en ünlü mankeni olsun yine bir şey değişmez. 😃
17 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu uapfam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
Soran+1 yıl@Nurberra sadece hıçkıra hıçkıra ağlıyorum Allaha sığınıyorum 😔😔 içim yanıyor sesini özlüyorsun kendisini özlüyorsun bi boşluğa çalkiliyorsun gerçekten için yanıyor tek istediğim şu an kiminle konuşuyorsa bir şekilde soğuyup dönmesi en kısa sürede hemde 😔😔 hislerim mi beni haniltiyor bilmiyorum belki de şu an saatlerce o kızla konuşuyor ben o da acı çekiyor sanıyorum 😔😔 kendimi kandırmak istemiyorum çok dua etsem hatasını anlar döner mi beni gerçekten sever mi daha da çok kendini affettirmek için uğraşır mi tek istediğim iyi bitmesiydi başka hiçbir nedeni yoktu olmayacaksa bile geriye dönüp baktığında olmamıştı ama iyiydik desin ondan babamı gördüm herkese böyle yazmasaydım diyorum sorarak ama insanın içi içini yiyor işte şu an başka bi kızla konuşuyor herhalde o kadar kötü oluyorum ki içim içimi yiyor kalbim acıyor delik deşik oluyor 😔😔
Soran+1 yıl@Nurberraa
Soran+1 yılBari o yapmasın diyorum sevgisi yalan mıydı diyorum ama öyle hissetmedim bilmiyorum güzeldi gerçekten çok güzeldi ilk kez uzakta olsa biriyle bu kadar yakın oldum
- +1 yıl
Kuzum yemin ederim anlattıklarında kendimi gördüm ama ben ne zaman sessize aldım kendimi o kendiliğinden köpek gibi oldu çiçek yaptırıyor çikolata gönderiyor felan diyorum bu adam ne ara bu hale geldi merak etme sen ne zaman sessize alırsan ve umursamazsan o sana geri gelir erkeklerde avcılık ruhu var biraz kaç bak tarihte bile avcılık görevi hep erkeklerdeymiş bu arada kaç yıllık ilişki
Soran+1 yılAynı şey değil siz belki çok uzun süre beraberdiniz biz 6 ay ve yüz yüze gelememistik çünkü mesafe vardi 9 saat 10 bu yüzden onunla biriktirdiğim bir şey olmadı yanıma gelince yapacaktım o da olmadı ben elimde tutmayı başaramadım ve benim hayatımdan çıkan erkekler bana dönmez daha çünkü ben 3limde tutmayı beceremiyorum siz benden farklisiniz ben bunu beceremedim ve başkaları kaptı
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek bir şey kaybetmez. yanlızca sırtına yük olan kadından kurtulmuş olur. şu an sürüyle yanlız kadın var ve bu kadınlar siğara içiyor alkol tüketiyor yoğun şekilde acaba neden? Kadınlar erkekleri hak etmemeye başladılar. Bizlerin emeğini sevgisini ilgisini hak eden davranışları kalmadı.
04 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 yalnız hatalı o
Cevap sahibi+1 yılHatanın kimde olduğunun önemi yok. şu an 25 yaşındasın elini sallasan 10.000 tanesi gelir...1 tane evlenilicek aday çıkmaz... 5 yıl sonra 30 geldiğinde ise elini salladığında 50 tane gelir... Evlilik sözcüğü çıktığı anda block yersin. O yüzden iyi bir erkek seçmeye bak. Erkenden kap ki sonra sandalye kalmaz kapılıcak. şu an ki kızların %99 +30 yaşta buluruz ya kafasında ama bulucakları tek şey evde besliyicekleri kedi-köpek miktarında artış olması.50 yaşında bekar çok kadın var çevremde hepsi arasa da 1 hafta yanında tutabilirseler ne ala. Sabah akşam cinsellik verseler 2 haftayı geçiremiyorlar aynı adamla. İlerisi aydınlık değil karanlık. İyi birini bul sonra bulurum deme sona kalan dona kalıyor bu düzende.
Soran+1 yılElimi sallasam 50 si değil ne çevremde var talip kismet vs beğenen kimse yok sadece uzaktan aval aval bakarlar iletişim geçmezler yok öyle bi şey yani ben vazgeçilmez kadın değilim takilmakik öyleyim çünkü kendimi kullandirtmak istemiyorum diye onların istediğini vermiyorum diye gerçekten çaresiz hissediyorum arkadaşlarımdan da hayır yok tam 5 ay geçmiş arkadaşım sen uzak mesafe oye yaptın diyor niye başında demedin niye sustun o zaman bu kadar önemsiyorsan sonradan değilde en başında kafama dank etti4medin kimse de suç yok ya gerçi bende suç var olmadı elimde tutamadım
Cevap sahibi+1 yıleee biz tanışalım o zaman 🤗💘
+1 yılEn cok kizdigim olayda bu. Kardesim kimse kimseyi kaybetmeden once kendini gelistirsin, ceki duzen versin, bakimini yapsin.. Ayrilinca herkes degismek istiyor. Bunu birlikteyken yapsan da ayrilik meydana gelmese ya. Anlamiyorum cidden
09 Yorumla
Soran+1 yılBöyle deyip niye insana acı veriyorsunuz
- +1 yıl
Ben kimseye aci vermek icin soylemiyorum. Birseyleri degistirmek istiyorsa insanlar birlikteyken degistirse de ayrilik olmasa anlaminda diyorum. Nasil anlayisiniz var cidden anlamiyorum
Soran+1 yılYaa mesela atıyorum ilişki monotknlastiysa söylesin bana açıkça mesela sıkıcı gelmeye başladıysa vs ama şunu da unutma güzel kızlar da aldatabiliyor kıyafetine onem verenler ya da terk ediliyor elimden bu kadar geldi daha ne yapabilirdim bi de yanındayken jnsna rahat oluyor nasılsa gitmeyecek diye düşünüyor ki gerçekten omu hissettirdi başka biri görünce gitti işte
- +1 yıl
Fazla rahatlik iyi degil. Neyse senin icin hayirlisi olsun
Soran+1 yılFazla rahat kldugumu nerden biliyorsun ki benimle konuşurken başkasıyla konuşuyordu anladım bir erkeğin içinde varsa her türlü yapar en kötüsü de kıskanırdı gitmemden korkardı üzerime düşerdi sorardı bana çok güzel bjssettjrdi bende ona kendisi de bunu kabul ediyor hatalarım olmuştur belki de ama kendisi de kabul etti teşekkür etti yinede gitti çünkü başka biri var buna adım kadsr eminim
Soran+1 yılŞifresini vermedi şüphe duyduğum kızı ciksrtmadi son haftalarda bi simarmisti kendini beğenmiş davranıyordu birileri bunun gtünü kaldırmıştı buna emindim
Soran+1 yılÇok güzel sevdi beni ben onu çok güzel sevdim mi bilmiyorum 😔😔😔 ben kendimi hatali görmüyorum başka bahanelerle gitmek yerine adam gibi gerçeği söyleseydim
Soran+1 yılSöyleseydi
Soran+1 yılBeni bi çukurdan aldı bi çukura attı
+1 yıl
:D :D
güzel bir fizik yapabilirsin mesela10 Yorumla
+1 yılBen hiç bir şey yapmadan fark etti kendisi yani bazı erkeklerin kafasına vur yine dank etmez ama bazıları sen bir şey yapmasan da zamanla anlar hatasını
13 Yorumla
Soran+1 yılPeki biriyle konuştuğunda şüphe duyuyorsan?
- +1 yıl
Nasıl yani
Soran+1 yılBiriyle konuşuyor biliyorum eğer tahminimdeki kişiyse çok güzel ve bu durum içimi daha çok acıtıyor kıskançlıktan geberiyorum
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben ortadan kayboluyorum şahsen uğraşmam öyle şeylerle haber alamayınca kendi yana döne ulaşmaya çalışıyor zaten. Eğerki o dediğine dair bir şeyler yapmak istersen kendini rezil edebilir veya küçük düşürebilirsin onun gözünde sal gitsin.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Ne kaybettiğini ilişki içindeyken fark etmediyse sonrasında da Bi önemi yok ztn. Ne kaybettiğini değilde, varlığını unutursan o zaten kendini hatırlatacaktır. İşte o zaman kazanan sen olacaksın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBoşa uğraşma. Bir şey kaybettiğini düşünmüyor ki yanında değil. Fazla egolusun, dünya senin etrafında dönmüyor. Ayrılık sonrası niye hâlâ umursamaya devam ediyorsun ki?
02 Yorumla
Soran+1 yılBenimle sevgiliyi başkasıyla konuştu suç benim mi
- +1 yıl
Hayır, suç senin değil, ama bitmişse bitmiştir. Yapacağın en iyi şey, onu hiç tanımamışsın gibi unutmaktır. Neler kaybettiğini göstermeye çalışman onun egosunu şişirmekten başka işe yaramaz. Yok yere "aklı hâlâ bende" dedirtirsin.
Bana kalırsa intikam iyi bir şey değildir fakat neleri kaybettiğini göstermek istiyorsan vücuduna ve kariyerine daha çok zaman ayırıp kendi hayatını güzelleştirebilirsin. Emin ol acı çektirmek istediğin kişi ileride bir şekilde senin hayatına dair bilgi sahibi olduğunda çok pişman olacaktır
052 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu uapfam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
Soran+1 yılErkek gittiyse pişman olmaz diyorlar ondan bor şey yapmayacam
Soran+1 yılKalsaydı cenneti yasatacaktim 😔😔 çok özlüyorum onu gerçekten çok özlüyorum nasıl beni bi anda bırakır anlamıyorum şua başka biriyle konuşuyor kızda tip olarak iyi onunla arası bozulmadan bana yazmaz eğer şüphe duyduğum kızsa
Soran+1 yılNeden yapar bi erkek niye istemiyorsa söylemez benimle hiç ayrılacak gibi konusmadi bir kaç şey farkettim ama bu kadsr olacağını tahmin etmedim hiç gitmeyecek gibi yaklaştı aşık etti ve kaçtı gitti
Soran+1 yılSevgiliydik
Soran+1 yıl😔😔
Soran+1 yılErkek mi bitti derken öyle seu mi olur insan seviyor ısınıyor bağlanıyor hadi baba nedenini açıkça söylese anlayisla kqrsilardim ama bu çok çok adice beni slk yerine koydu resmen kaldi ki saçmalık ama hâlâ seviyorum
Soran+1 yılYani o bana dönmek jster de ben dönersem mi aciz durumdayim anlamaidm cümleni
Soran+1 yılBirinin ahını mi aldm diyorum amam hiçbir şeyi kötülükten yapmadjm😔😔😔
Soran+1 yıl😔😔😔 neden yaa nede güzel biri görünce kapılıp gidiyorlar onca konuşma onca vaat onca beklenti Allah için kolay bir şey mi bu hee insan korkmaz mi ahını alırım diye korkmaz mi
Soran+1 yılVe o kadar mı sevmedi de böyle kolayca attı bak bundan öncesinde bi durumdan ona trip attım uzaklaşmak istiyorum dedim bi iki gün asla beni bırakmadı asla konuşamazsak ölürüm dedi yapamam kendimi geri çekemedim benj kendine getirdi hemen ama suphelendigim birini söyledim cikartmadi ve kendimi geri çektiğimde artık gidişimi kabullenmisti o arada ne oldu
Soran+1 yılHer şeyde tribimi çekti konu şy kisiyi çıkart dedim vs o zaman yapmadı birine beni tercih etti yani
Soran+1 yılİtiraf etmedi başkasıyla konusuyorum diye
- +1 yıl
Sevmiştir ama diğerlerini de bırakamamıştır. Ya şimdi herkesin karakteri farklı ben sana ne desem boş. Bazı insanlar 2 kişiyle 3 kişiyle hatta 4 kişiyle sevgili olunca kendini iyi hissediyor ve nasıl oluyorsa da onlarla mutlu oluyor. Yani o çocuğun kafa yapısını ben anlayamam ama tahminim şu ki muhtemelen başka bir kız daha garantidir onun için. Ondan geçiş yapmıştır. Sevgisi de yalan olabilir
Soran+1 yılBi kızdan şüphe duydum ama zaten 1 aydır i tuhaftı belki de varya kimlerle flört etti de ben bana özel sandım hani ilk kez böyle bi xey yaşıyor beni çok seviyor 😂😂hisler yanıltmaz genelde ama sevmedi de diyemiyorum neyse kizi farkettim ciksrt dedim iş yerinden 1 aydır kiz orada ama o mu yoksa iş yerindne başka biri mi anlamadım neyse yakın arkadaşıyla aynı iş yerindeler onun sevgilisi falan dedi onunla flört ediyor sevgili olacaklar inanmadım neyse bir kaç şey de dedi inanmadım anladım yalan olduğunu kısacası tercihini ondan yana yaptı çıkartmak istemedi
Soran+1 yılBelli o belki de hiç ummadığım birk kim bilir
Soran+1 yıl1 ayda tanımış Yıldırım aşkına mi düştü anlamadim ben
Soran+1 yılBenle 6 ay
Soran+1 yılAma benimle arasında 9 onunla dip dibe
Soran+1 yılSaat
Soran+1 yılİşte bende buna şaşırıyorum gitmeyeyim diye her şey de orta yolu bulurdu
Soran+1 yılBu mevzu da yapmadı
Soran+1 yılArkadaşım bile dedi ki yakın arkadaşım o seninle bulussaydi bizim az kalmıştı bulusacaktik bulussaydi dedi senden vazgeçemezdi her anlamda güzellik ya da tavır yüz yüze daha etkili ya ama bilmiyorum işte sence ilerde yazar mı bi erkek olarak
- +1 yıl
Yazabilir bu ilişkisi bittiğinde ama bence çok da bekleme. Sana tavsiyem gideni bekleme. Hemde başkası için gideni. Kendi yolunu çiz. Emin ol bir kere sana bu hareketleri yapan bir kişi ileride tekrar yapar. Ondan bence hayatına odaklan doğru insan gelirse onla mutlu olmaya çalış
Soran+1 yılKıymetimi anlamasını çok isterdim gerçekten bana haksızlık ettiğini düşünmesini
Soran+1 yılAh ah içim acıyor
Soran+1 yılBir kaç güne geçer ama
Soran+1 yılCok sağ ol sende bana destek oldun
Soran+1 yılAz çok anladın ama
Soran+1 yılÖzetle ne anladin😂😂
Soran+1 yılYetti bu kadar tek sorun atlatmak işte
Soran+1 yılGeçmiş olsn valla yaa
Soran+1 yılHâla takipten çıkmamasi erkeğin nedendir
Soran+1 yılGerçi 3 gün oldu ayrılalı
- +1 yıl
Böyle şeylerde genelde ilk adımı kızlar atar. Diyorum ya 1 aydır ayrıldım sevgilimden ama whatsappdan silmedim, twitterda o çıktıktan sonra takipten çıktım. Hala çevrimiçi olduğumu görüyor bende görüyorum. Önce kızlar atar böyle şeylerde adımı. Ha tabi sildirme konusunda erkeği zorlayan bir kız yoksa eğer kızlar siler önce.
Soran+1 yılAnladım kızlardan bekliyorsunuz yani
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
Bence umursama. Umursama dediğim gül eğlen onsuz mutlu olduğunu göster. Benim başima geldi bu durum aslinda hiç sevgili degildik ama hep boyle çekim vardi. ama hiç yazişmadik ben yazdim bir kere 15 saat sonra cevap verdi. o bana ders oldu. Umursamadim onu, hep böyle gezdiğim yerleri paylaşip ve kendimin nasil kendime yetdiğimi gösterdim ve sonda kendi yazdi. Yani bebekler erkekler umursanmandiklarini gördüklerinde hep böyle unutulmamak ister.
014 Yorumla
Soran+1 yılBir şey yapmayacam instagrama girmeyecem bi süre bi ordan konuşuyorduk telefonum sıkıntılı diye üzüldü derse de desin
Soran+1 yılSenin dediğini de şu an yapamam kendimi toparlayamadım
Soran+1 yıl2 gün oldu 3 olcak
Soran+1 yıl😔😔😔
Soran+1 yılKonuştuğu kız benden daha da güzel ya ona yanıyorum 😔😔😔
Soran+1 yılBelki 1 haftaya kendimi toparlayıp inşallah şu an ama halim yok depresyondayım sanki
- +1 yıl
Kendine zaman ver. bende de ayni durum olmustu 2 3 ay instaya girmedim onu gormemek için iyi geldi diyemem. Kaçmak çok kötü. Yüzleşmek en iyisi. Hem onlardan kaçtiğini gösterirsen değerli olduklarini hiss etdirirsin. Sana biraz zaman lazim. Zamab geçtikçe her şey kafana oturucak🤗
Soran+1 yılGerçekten oyle sanırım ama hatalıysa bi erkek niye ortadan kaybolmam onun bir taraflarıni kaldırıyor ki saçma ama daha çok pişman olması gerekmez mu üzülmesi
Soran+1 yılKiza haksızlık ettim demesi
Soran+1 yılAçık kapı bırakmadı bana açıkça kız olduğunu söylemedi hastayım dedi belki hastanede yatarım delil atacak bakalım bir kaç güne doktordan alıp seni kırmak uğraştırma istemiyorum yorulursun zor plur ikimiz için ama Allah var bana hakaret vs etmedi kötü ters yapmadı ne dersem haklısın dedi düşünüyorum acaba elimde mi tutamadım diye 😔😔 uzaktaydik birbirimizden eminim yan yana olsak benden vazgeçemezdi
Soran+1 yılAma eminim biri var konuşuyor o kişiyle kim bilmiyorum eğer tahmin ettiğim kişiyse benden de güzel ve bu durum beni kahrediyor
Soran+1 yılAllaha dua etsem pişman olması kıymetimi değerimi bilmesi için belki kızın yaptığı ufak bi şey soğursun kalbini de bana hak etmediğim muamele yaptığı için kendi kendini yesin kabul olur mu duam
+1 yılKadınlar için belli, eğer daha güzel bir kızla sevgili oluyorsan, eski sevgilin kıskançlıktan çatlar. Erkekler içinse,, daha güzel bir vücudun olması ve bakimlilik olabilir
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel elbiseleri giyin önünden geç ama ona bakma, eğlen güzelim gününü gün et vazgeçmişken hayatını yaşa gez toz umursama
12 Yorumla
Soran+1 yılTarzımı değiştiricem
- +1 yıl
👍👍
+1 yılHayatını yaşa abla birine göstericem diye kendini kasarsan o an yaşayacağın güzel anları kaçırırsın bırak kendine odaklan herkes gittiği yerde mutlu olsun
00 YorumlaSeni umursamıyor, beklentilere boğuyor ve yanında hissettirmiyorsa ne yapsan boş.. Sevgi sevmek istediğin içindir, karşındaki ne yaparsa severim değil.
00 Yorumla
+1 yılHicbirsey bırak gitsin baksın hayatına zaten sen onun hayatında bir şey ifade etmişsen mutlaka aklına gelirsin diğer türlü dünyada bir insandan bir tane yok biri ile ayrılınca kaybetmiş olmayız yani
00 YorumlaEfendi ve kendine hayatına bakarak boş şeylerle uğraşmadığını göstererek kendini daha çok severek hayatına devam etmelisin
Bu hayatta sevmeyeni severler sen ne xaman ki onu sevmediğin ve umursamadığın zamana gelirsen belki bu sorunun cevabı ortaya çıkar.00 Yorumla
+1 yılAdam seni istemiyorsa istemiyordur. Yani seni kaybetmeyi istemisse gerisini neden kurcaliyorsun ki
013 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın kaybetmeyi işte
Soran+1 yılIstedi
Soran+1 yılAma cok acı bana bunu tamamen yansıtp uzaklassaydi anlardım ama hiç belli etmedi
- +1 yıl
Ne kadının ne de erkeğin karşı cinse fazla anlam yüklemesi doğru değil. O adamdan çocuğun mu var 40 yıllık evli filan misin sanki? Hayır. Kısa süredir birlikte olduğun biri muhtemelen. Bazı insanlar hayatında iki satır yer kaplar sadece. Sen de ona göre hareket etmelisin
Soran+1 yılTam bosluk anımda geldi kötü zamanlar geçirdiğim ona bağlandım haliyle sonra aşık oldum şimdi o gitti ben yere çakıldım önce kendisini sevdirdi aşık etti sonda bi anda toz oldu
Soran+1 yılİnsan harap oluyor
- +1 yıl
O da bunu farketmiş olmalı ki seni terketmiş. Fizik kuralları gereği birşeye yaslanirsan o şey devrildiği zaman sen de o yöne devrilirsin. Kimseye yaslanmayacaksin.
Soran+1 yılNeyi farketmis
- +1 yıl
Senin onu duygusal boşlukta olduğun için seçtiğini.
Soran+1 yılNe alaka 😂😂
- +1 yıl
Kendini onun yerine koy empati yap istersen
Soran+1 yılGerçekten oyle sanırım ama hatalıysa bi erkek niye ortadan kaybolmam onun bir taraflarıni kaldırıyor ki saçma ama daha çok pişman olması gerekmez mu üzülmesi
Soran+1 yılKiza haksızlık ettim demesi
+1 yılGöstersen ne olur ki? En fazla ne olur sana gelmesi bunu anlaması ne kazandırır ki... Bazı şeyler için çok geç olduktan sonra...
015 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu yapcam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
- +1 yıl
Tam tersi olmalısın
Soran+1 yılAma dayanamiyorum içim çok acıyor gerçekten aktifligi kapatsam yine o videolar vs çıkınca kalbime bıçak saplanıyor sanki yoksa bu dertten kurtulamayacam
- +1 yıl
Farkındayım o da bunun Farkında ama umrumda mı sence hayır... o zaman neden kendime acı çektiriyorsun.. sende paylaş onu takipten vs çık ne alakas takip ediyorsun
Soran+1 yılHaklısın hâla neden takip ediyorum demi 😔😔
Soran+1 yılHalâ seviyorum o da bana daha bir kaç gün ayrılmadan önce anına yazar ne güzel konuşurdu benimle ne oldu da böyle oldu 😔😔 madem o an da da bitirmeye kafasına takmıştı niye bana güzel davrandi soğuk yapmadı
Soran+1 yılBu acıyı kendine çektirmeye değer mi bilmiyorum ki gerçekten hâla çok seviyorum
- +1 yıl
Sevgi karşılıkli değilse daha da acı verir... kendini sev kendine saygı duy ve kendin için birşeyler yapamaya başla lütfen
Soran+1 yılBir insanin bi anda sevgisi bitiyorsa sevmemiştir zaten sadece yeni bi liman buldu dibinde bi liman onunla devam etmek isted
- +1 yıl
Elbette sevmemiştir... bunu anlıyorsan artık ne yapmam gerek biliyorsun
Soran+1 yılUzak olmasaydık yakınımda olsaydı eminim bana aşık olacaktı fazlasıyla ama jşte yaşamadan bitti bir şey daha tövbe ettim kimseyle olmaz artık gerçekten
- +1 yıl
Yakın veya uzak aslında bu sebep değil inan seven uzaktan da seviyor ya.. gerçek olan samimi olan.. herkes aynı diyemem ama sana yoğurdu üfleyerek yediren insanların yüzü gülmesin.. yolun açık olsun
Soran+1 yılHaklısın Allah razı olsun ❤
Soran+1 yılAmin inşallah
- +1 yıl
Sendende canım
+1 yılhiçbir şey yapmamak en güzel cevap. bisey yaptığında göze batarsın baya komik duruma düşersin iyi ki kaybetmişim der sonra 😂
06 Yorumla
Soran+1 yılBitince uzaklaş. ak saçma geliyor o yüzden elimden geleni yaptım baktım olmuyor bıraktım
Soran+1 yılDaha doğrusu o beni bıraktı
- +1 yıl
ya hemen kestirip atmak bi şansı tabi götürür ama biten bisey asla geri düzelmiyor
Soran+1 yılOhoo ne küsüp ayrılıp barisanlar vsr bi bilsen 😂😂bende o kadsr şans yok hayatimdan giden tekrar dönmez benim
Soran+1 yılNe aileden yana ne aşktan ne de başka bi xeyden şansım var
- +1 yıl
al benden de o kadar
Aşırı güzelleşmek. Erkekler görsel zekaları ile yaşayan yaratıklardır.
05 Yorumla
Soran+1 yılBunu nasıl başarıvam kendisi de yakışıklı değil ki kaldı ki elimde ne varsa o😂😂
Soran+1 yılşu an konustugu kız çok güzel 😔😔
- +1 yıl
Makyaj’, solaryum guzel giyim sac ta cok onemii tabii guzel bi foto instaya tamamdir 😁
Soran+1 yılKapalıysa kizz
- +1 yıl
Kapali olup tarz sahibi olan da cok
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılEn yakın arkadaşı ile gezin tozun, onu delirtin, kıskandırın, cüretkar fotoğrafla paylaşın, erkek kardeşi ile flörtleşin
00 Yorumla
+1 yılPeki böyle bir çaba niye? Koy g*tüne rahvan gitsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü artık yoruldum 😔 kimseyle olmuyor hiç kimse beni koşulsuz sevmiyor en azından onunla uyusuyorfuk abana çok ama çok güzel davrandı hakkını yiyemem ama başkasıyla konusuyor 😔😔
Onu geride bırakacaksın. Daima ileriye dönük, mutlu, başarılı olacaksın. Çok daha iyisini bulucaksın🙂
00 Yorumla
+1 yılKendi alanimda gelistirmeye ve yaptigim islerle ismimi dünyaya duyurarak kaybettirdigimi göstermek isterdim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBunu erkek için yapman tuhaf biseyler değiştirip göstermen bak sen bunu kaybettin demek zaten kaybetmeyi göze almış umrunda olur mu
00 Yorumla Kaybetmeyi göze aldı ise ne yaparsan yap önemi yok bence ama ben olsam ona yakın bir arkadaşı ile çıkardım her gün görsün
01 Yorumla- +1 yıl
Ne fenasin sen beee
+1 yılSenden daha iyisini bulmasaydı gitmezdi bundan dolayı kaybettiği bir şey olmuyor.
08 Yorumla
Soran+1 yılDaha yeni tanidigi birinde benden daha iyi ne bulacak ki 3 haftadır böyle Yıldırım aşkına mi tutuldu tamam bekki kızın güzelliğine vuruldu benden güzeldir beoki ama ben seversem gerçekten her şeyi yapabilirim her şeyi gönlünü hoş tutarım hayatını monoton yaşamaz keşke gitmeseydi eminim vakit geçirse yüz yüze bana çok bağlanacaktı ama yapmadı biz uzak meswfeydik 2 aya bulusacaktik
- +1 yıl
"ben seversem" diye cümleye başlayan kişilerden pek haz almam. Herkes sever ve sevmenin bir ölçüsü yoktur. Sizde olmayan şeyleri o kişide fazlasını bulmuştur ve o kişi hayatında 3 haftadan daha fazla süredir vardır ama sizin 3 hafta olarak bilmeniz gerektiği için 3 haftadır o. Birilerinin peşinden koşmak yerine kendinize çeki düzen verirseniz daha çok mutlu olacaksınızdır. Selamlar.
Soran+1 yılO kızla daha yakındı dip dibe ben kendi karakterimi kendim biliyorum nasıl biri olduğumu p kızda ne bulduğu zerre umrumda değil siz de erkek oldugunuz için yaraniz var aldatılan erkek savunulmaz olmadıysa yetmiyorsa kız sana bitirirsin sefsizliginize kulp bulmayin
Soran+1 yılBana söyleseydi olmuyor deseydi aramızda 9 saat vsr ben bunu medeni bi şekilde karsilardim üzülürdüm ebet ama onu iyi hatirlardim şu an onu fareden aşağı görmüyorum ya da hamam böceği tiksiniyorum
- +1 yıl
Siz benim ne yaşadığımı bilemezsiniz bu birincisi ikinci ise "serefsizliğinize" karşı diye bir hitapla benimle konuşamazsınız. Son olarak sevgi konsunda herkes sever demek ki siz ona anlık güzel gelmişsiniz veya güzel dahi değildiniz sadece onun oyuncağıydınız.
Soran+1 yılYaran var belli ki😂 ondan saldırıyorsun anladım geçmemiş daha ama haketmisin acımadım şahsen güzel olup olmadığın konusuna gelecek olursak beni görmeden yorum yapabiliyorsan basbaya yaran var jşte seni tipte kurtarmamis yani anlayacağın üzgünüm
- +1 yıl
Güzelliğiniz konusunda o kişi ağzından olumlu ve olumsuz düşünce dile getirdim. Yaptığım yorumlarda objektif yaklaşmaya çalıştım ama siz demekki "anlayamayan" kişilerdensiniz. Acımamak konusunda haklısınız çünkü acınacak halde olan biri acıyamaz. Beni görerek senin tipte kurtarmamış demeniz ise fazlasıyla garip. 🙂
Soran+1 yılObjektifligin buysa objektifligin ne olduğunu bilmiyorsun 😂😂 acınacak halde ben değilim acınacak halde olan aldatan slk yerine koymaya çalışanlara benim üzülmüş olmam ezik olduğum anlamına gelmez seven üzülür ağlar ama duygusuzlwr ne anlasın:D elbet herkes yaptığını çeker
- Kişilik & Karakter konusunda 888 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir çabada olduğun sürece , erkeğe bir şey kaybettiğini gösteremezsin…
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu uapfam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
+1 yılbir şey gostermene gerek yok çünkü bittiyse artık erkek pek önemsemeyecektir
02 Yorumla
Soran+1 yılBende onemsemeyecem bi süre sonra
- +1 yıl
Şimdiden önemseme bence bir süre dahi beklemene gerek yok
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞu sıralar hemcinslerimden bunu çok duyuyorum yapmayın komik gözüküyor🤦🏻♀️
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu yapcam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
Soran+1 yılBi de en çok ağırıma giden konuştuğu kız bence benden daha güzel 😔😔 o kadsr dokunuyor ki bu durum bana
Hayatına bakabilirsin. Kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilsin, onsuz da mutlu olabilmen yeterli bence
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şey yapılmaz. Kendin olarak devam et, kimse bir şeyi kaybetmiş olmuyor..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle içimden ne gelirse onu uapfam isterse desin üzülüyor diye ama instagrama girmeyecem onu aktif gördükçe kötü oluyorum başkasıyla konusuyor
Muhtemelen yeni bir hatun bulur ve senin ona ulaşamaman için numarasını değiştirir
01 Yorumla
Soran+1 yılBuldu da gitti zaten
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen de olan herkeste var. Huyunu suyunu ruhunu sevmediyse pişman olmaz.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılhiçbir şey yapamam. Ağlasın kendi haline banane
10 Yorumla
+1 yılKendi yoluna bakıp onu unutabilirsin. İnsanlara kendinizi kanıtlamak zorunda değilsiniz
10 YorumlaErkegin ilgisi yoksa ve sende üstüne dusuyosan bu daha çok uzaklaşmasını sağlamış olursun
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11b cevap paylaştı. Hayırdır nerenin prensesisinde ne kaybettiğimizi göstereceksin :D
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbos ugras olur onun ne hissettigi ne dusundugu zkmde bile degil aklima geldikce kufreder gecerim
taktik uygulamayla baskasinin dusuncelerini degistirmezsin
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılayrica boş ver ne ugrasiyon ugrasmana degmez
+1 yılHiçbir şey. Eğer onun için bir şeyler yaparsan seni hala kaybetmediğini anlar
00 Yorumla
+1 yılGerek yok böyle şeylere bence o seni terk ettiyse sende onu terk et geri donmemek üzere
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 961 cevap paylaştı. Kaybedecegi 250 gram en fazla sanki birtek sende var 😂😂😂
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bir şey yapamazsın. Çünkü o seni çoktan ölçüp biçmiştir.
00 Yorumla
+1 yılAyyy aradığım soru teşekkürler şimdi hepsini okuyacağım çünkü bana da lazım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendi değerini bilen kadınlar karşısındaki kişiyi ne kadar değerli olduğuna ikna etmezler.
00 Yorumla Ne kaybettiğini gösterirsen ne kaybettigini görür cevap sorunun icinde yahu
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şey yapmaya gerek yok giden gitmiştir geleceğe bakmak lazım
00 Yorumla
+1 yılGeri kalan hayatınızda feminizmi savunmassanız erkek ne kaybettiğini görmekle kalmaz anlar.
00 YorumlaHiç bir şey yapmana gerek yok bazı şeyler insana çok sonradan vurur..
00 Yorumla
+1 yılOturup beklemekten başka çare Yok kimse kimseyi kaybetmez
00 Yorumla- Devamını Gör (135)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 