Neden düzgün insanlara değil de beni üzecek insanlara aşık oluyorum?

Ben adam gibi beni sevecek karakterli insanlara aşık olamıyorum. 30 yaşındayım hala bu huyumu yenemedim ya. Nerde beni üzecek manipüle edecek kıracak insan var onlara deli oluyorum. Ya beni üzecek kıracak manipüle edecek insan bul beni. Paramı al tokat at it ama bul aşık olmak hayatıma renk gelsin istiyorum. Çok sıkıcı.
Neden düzgün insanlara değil de beni üzecek insanlara aşık oluyorum?
Cevapla