Neden sevgide hiç rızkım yok, neden hep nankör ve vefasız insanları çekiyorum?

Bu kurban psikolojisiyle değil cevabını gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Babam annem kardeşlerim hep koşullu sevmiş kullanmış sömürmüş beni çok sınavdan geçtim hep sabrettim evliliği ablalarım gibi kacış olarak görmedim aşk evliliği yaptım çok sevdim. Evlendiğim adamın içinden şeytan çıktı oda hiç sevmemiş kendini bile sevmemiş. Annesi ayırdı bizi eski eşim kaynanam arkadaşlarım yahu 1 tane mi insan çıkmaz. Hepsi vefasız çoğu kötü. Şimdi kızım oldu bakıyorum onu çok seviyorum 1 yaşında beni seviyor ama muhtaç şu an ilerde kızım sever umarım. Velhasıl kelam çok tükendim klmseye hiç bir kötülüğüm olmadı niye nasibime bu kadar nankör insan düştü anlamadım. Niye sevgide hiç rızkım yok? Güzel boylu poslu kadınım sadığım temizim ama nasip işte

Neden sevgide hiç rızkım yok, neden hep nankör ve vefasız insanları çekiyorum?
Cevapla