Kadınların ve erkeklerin farklı dillerde konuştuğu gerçeğini düşünürsek ve kadınların dilini çözmenin zor olduğunu göz önünde bulundurursak erkeklerin çok zorlandığı bir gerçek. En basiti "sen bilirsin" söyleminin bile bir çok anlamı olabilir 😀 Bu bağlamda sorum şu; Erkekler, kadınların gizli mesajlarını çözebiliyor musunuz?
Hey erkekler! Kadınlar konuşurken verdiği gizli mesajları anlayabiliyor musunuz?
Geçmiş hayatlarımın birinde kadın olduğuma o kadar eminim ki başka türlü bu anlama skilleri yüklenmez. Şıp diye anlıyorum, gizli olsun açık olsun fark etmez 😃
Benim aslan burcu bir arkadaşım var hatta buradan. Benim ağzımdan çıkan bir kelime ile ne demek istediğimi anlıyor. Çünkü sohbet ettiğimizde beni can kulağı ile dinliyor. Konunun üstüne eğiliyor.
Hepsini bir akılda toplayıp çarkı çalıştırmaktır en önemlisi yoksa sohbetin tadına varmak zorlaşır. Akıllı insanı öpte başına koy 😃 birde bir şey soracağım. İnsanların Aslan burçlarına egosentrik yüklemeler yapmaları acımasızca değil mi sence? Aslana genelde böyle bir ön yargı var da 😃 yoldan geçen bir aslana “bu kesin egosu kabarıktır.” deniyor
Yooo hiçte acımasızca bulmuyorum😀 Ön yargı değil o görünenin ta kendisi. Tanıdığım bugün aslanlar kadın erkek fark etmeksizin egolu. Hatta egoları yönetiyor onları 😀
Evet ben çok iyi anlayabiliyorum zaten genel olarak bir kadın üstü kapalı konuşuyorsa bunu belli ediyor zaten. yani aslında konuşma tarzı ya da lafları direk anlıyorum ben. :D gizli olarak konuştukları zaman daha düz değil de böyle daha değişik kapalı ya da dönmeceli laflar söylerler hani filmler de olur ya bir karakter olayı direk açıklamamak için gizli gizli bulmacalı konuşur onun gibi oluyorlar direk.. bu da aynı zaman da hem sıkıcı hem de komik oluyor.. kısaca direk fark ediyorum :D
Bazen anlıyorum bazen anlayamıyorum garip bir durum ben öyle fazla takmıyorum kızlarıbir şey diyeceksen de yani ben öyle hal ve hareketten anlamam 🤷♂️😄
Bir hamamböcegi hızla bir istikamete doğru yol alırken, hiçbir engelle karşılaşmamasına rağmen aniden durur ve bambaşka bir yöne doğru koşmaya başlar. Bunun nedenini çözdüğümüz zaman kadınları da anlamışız demektir.
Yok ya anlamak çok zor olabiliyor gerçekten üstelik anlamaya çalıştığım halde. Zamanla karşındakinin düşünce şeklini öğrenip ona göre davrnaıyırsun anlamlandıramsan da
Ben de uzun uza o alt metinli mesajları verdin sandım ama sadece bir soru Bazen cidden anlamayıp "nasıl anlamadın ya" tepkisi almak kadar tansiyon, nabız değerlerini dağıtan bi durum yok. Nasıl anlarız bu mesajları usta yoda?