- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilimin söylediklerine gözü kapalı inanırım tabi ki de çünkü benim için sevgilimin ayda eşimin sözü her şeydir bu yüzden de güvenirim sonuna kadar. yani arada kalmam hiç bir şekilde. bunun dışında eğer güvenmiyorsam da zaten baştan birlikte olmazdım güven bir ilişki de benim için çok önemlidir. :)
13 Yorumla- +1 yıl
Hımm güven benim için de önemli ancak yüzde yüz güven vereni görmedim 😅
Görüşün için teşekkür ederim 😅 - +1 yıl
Eyv :D
- +1 yıl
EyvAllah 😅
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
+1 yılòncelikle gùzel soru secmissin tebrik ederim
Ama beni bir canım yerine koyupta durmadan yalan sòylemesine musade etmem
Cunku bunu yaptigi zaman sen basit duruma dùser oluyorsun
Ve kendimi hic basitleştirmeyede niyetim yok
Her ne olursan ol her zaman dùrùst olacaksin
Her ne kadar yalan sòylemis olursa olsun
Bir gùn bunlar ortaya cikar zaten
Bosuna denilmiyor
Yalancinin mumu yatsiya kadar yanar diye218 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😅
Durmadan da olmaz yani 😅Her şeyin fazlası zarardır 😅
Katılıyorum çok güzel düşünüyorsun emeğine sağlık 😅 - +1 yıl
Uyyy ulaa ben senin yazilari okurrken daraliyorum haa nefes al ver al ver 😁😄
- +1 yıl
Yazan sensin sen dur otomatik olarak bende dururum 😅
- +1 yıl
bu nedemek ula tamam susuyum ozaman gelmem daha 😑
- +1 yıl
Nasıl istersen 😅
- +1 yıl
Bizde tsk ederiz sorunuz icin
- +1 yıl
EyvAllah 😊
- +1 yıl
Bir sy sora bilirmiyim
- +1 yıl
Tabi ki buyur
- +1 yıl
Neden beni engelledin
- +1 yıl
Engel yok. Ara sıra açar kapatırım profili..
- +1 yıl
Bilmiyorum òyle yazmisti ondan yazamadim daha neyse
- +1 yıl
Mümkün değil engel listem boş
- +1 yıl
Bilmiyorum yazamadim sana
- +1 yıl
Bana yazma zaten yazacaksan soruma yaz..
- +1 yıl
Sana yazmak isteyen kim
Ben tek durumu anlattim o kadar - +1 yıl
Teşekkür ederim 😅
- +1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılYalanini yakalarsam biter o iş.. gec reklamlari modundatyim
Ama şu da var neden yalan söyledi?
Onu yalan söylemeye ne itti?
Diyelim her şey mükemmel, seviyorum seviliyorum.. evet tabi gözüm kapalı inanırım , atla desem atlarim, öl dese atlarim
Ben biraz aptalim sanırım
Kimse kendine aşık etmesin beni 😂110 Yorumla- +1 yıl
Bence de biter de bitmediği de oldu 😅
Heh işte ondan neden yalan söyledi 😅 yaptım ama bi sor niye yaptım 😅neden yaptım 😅 Bunların hiç mi önemi yok?
https://m.youtube.com/watch?v=QTZVnK8ZxSA
Bende atlarım zaten yaşamayı çok da sevmiyorum 🤣Bende de var aptallık 🤣
En güzel aşk zor olan değildir🤣 - +1 yıl
Elbette var, pişmanlığını, benden ozur dilerken çabasını görürssem afederim
- +1 yıl
Hahahaha😂
- +1 yıl
Özür dilemesini bile beceremeyenler var 🤣Hehehe 🤣Ben de çok kolay affederim hiç zorlamam 🤣
- +1 yıl
Aşık olmak kötü yemek yemek iyi
- +1 yıl
Açken zor zaten 😅Ama aşk varsa önce aşk aşkım sonra ben 😅2 3 saat oldu yedim ben 😅Sen ye 😅
- +1 yıl
Aşık olunca yemeden icmeden kesiliyorum... iyi ki Aşık değilim boş ver 😂
- +1 yıl
Aşık olunca değil de üzgün olunca aşkımla aram bozuk olunca öyle oluyor bende 😅Sen bilirsiniz hamfendi 😅
Gönlünce olsun 😅 - +1 yıl
Amin amin😂
- +1 yıl
Çokça 😅
Inanirdim ama gozu kapali degil. Yalan soylerse cok buyuk bir yalan degilse affederdim ama ne tur yalan soyledigine bagli tabii. Sonucta yalan var yalan var. Baskasini bilmem de kucuk hatalar yalanlar affedilebilir bence, baskasini bilemem tabii
15 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı gözü kapalı inanmak saçma zaten 😅Yalansız insan var mıdır 😅Tabi ki yalan var yalan var ama yalan yalandır yani 🤣
Bence de affedilir affedilir de sevilenin yaptığı her hata ihanettir sevene... - +1 yıl
EyvAllah senin güzelliğin
Gönlünce olsun 😅 - +1 yıl
Ricalarımı iletiyorum 🫡
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim olmaya layık görmüşsem tabi güvenirim gözüm kapalı
11 Yorumla- +1 yıl
Hımm diyorsun 😅Peki yüzde yüz mu yani bu mümkün müdür 😅Hiç sanmıyorum 😅Sorumu için teşekkür ederim 😅
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Güvenmisim ki sevgilim olmuş, inanırım.
13 Yorumla- +1 yıl
Bende sevgili oldum bende güvendim ama yüzde yüz değil 😅Sizin ki yüzde yüz mü😅
- +1 yıl
Hehehe 🤣O bende de var yahu benim ki de öyle 😅Tabi tabi insan oğlu ne yapacağı belli olmaz çiğ süt emmiş nankör djdjdj
+1 yılSevgilimin dediklerine gözü kapalı inanmam. Şüphe de etmem ama tanıdığımı düşündükten sonra etmem. Onun için baya bir güvenimi kazanması lazım.
19 Yorumla- +1 yıl
İnanma kardeşim hatta bana bile inanma 😅 Çok güzel düşünüyorsun katılıyorum olabilir 😅
Gönlünce olsun 😅 - +1 yıl
Eyw abi cansın dewaaammmm keeeee
- +1 yıl
Sende öylesin kardeşim benim 😅Her türlü babbaaa 😅
Mutlu günler dilerim ve kolay gelsin kardeşim ayağına yani tekerine taş değmesin 😅🤣 - +1 yıl
Allah razı olsun abi aynı şekilde seninde 😅😂😂
- +1 yıl
Amin amin inşaAllah 😅
- +1 yıl
İnşallah abi inşallah 😁😁
- +1 yıl
Tamam tamam kardeşim anladık yahu🤣
- +1 yıl
Anlamayanlar olabilir abi 😂
- +1 yıl
Onları boş ver kardeşim ben izah ederim 😅
+1 yılYani bilemedim hep inanma durumu olur mu ama ben de bi her daim bi gözlem olayı vardır kareler birleşti mi tamam oluyor 😀
17 Yorumla- +1 yıl
Bence olmaz zor yani 😅Bende de var o gözlem 😅 Kesinlikle yapboz gibi puzzle gibi 😅 Çok zor valla 😅Neler neler oluyor Müge Anlı da görüyoruz güvenilmez bu insanlara 😅
- +1 yıl
Gördük senin gözlemi beni konuşturma simdi kamunun önünde sjhj 😀
- +1 yıl
Haklısın valla doğru söylüyorsun Prenses 😅 Konuşma şimdi 🤣Sonra konuşuruz 😅Her şeyi tüketmeyelim 🤣
- +1 yıl
😀😀
- +1 yıl
Gidiyor musun 😅
- +1 yıl
Ara ara bakıyorum 😀Biraz işlerim var 😀
- +1 yıl
Tamam tamam kolay gelsin 😅 Görüşmek üzere bende gidip gidip geliyorum akşam yoğunluğu 😅
+1 yılKandırılmayı, aldatılmayı, yanılmayı göze alamam. İnanmış gibi yaparım en güzeli o.
21 Yorumla- +1 yıl
Hımm ben alırım valla mutlu oldukten sonra çok da önemi yok yalan da olsa güzel oluyor bazen 😅
İnanmış gibi yapmanın tadı başka çok yapmıştım 🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılO yanımdayken gözüm kapanmaz ona bakarım ama evet inanırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki yüz de yüz mü inanırsınız 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılMümkün değil, her zaman biraz temkin iyidir herkese karşı...
11 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle 😅 Gönlünüzce olsun
+1 yılİnanırım ama ilk yalanını yakaladım mı güvenmem bir daha.
11 Yorumla- +1 yıl
Bende maalesef güven zor ama kırmak çok basit 😅
Görüşünüz için teşekkür ederim 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKimsenin söylediklerine gözü kapalı inanmam. Her zaman bir 'acaba' olur kafamın içinde
11 Yorumla- +1 yıl
Bende bende 😅 Görüşün için teşekkür ederim 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılHer söylenene inansaydık ohooo işimiz yaş,😂
15 Yorumla- +1 yıl
Haklısın kanka 😅Yine yaş yağış vardı İstanbul'da her yer ıslak denize gidecektik bu hafta yattı artık 🤣Kanka 10 sözden 9 u yalandır biri de şaibeli 😅
- +1 yıl
Bura için uyarı verildi 😂
Sadece Allah birdir dediğine inanabilirsin 😂 - +1 yıl
Uyarıları dikkate almalı kanka 😅 İnanıyorum zaten ona 😅Amenna 😅 Gönlünce olsun kankim 😅İyi akşamlar dilerim yoğunluk başladı hafiften işteyim
- +1 yıl
İyi akşamlar
Kolay gelsin 😂 - +1 yıl
Sağolasın kanki 😅
Grasaias🤣sjsjsjs
Ailemden başka kimseye güvenmedim, güvenmeyeceğim. 🧚
15 Yorumla- +1 yıl
Peki güven yoksa ilişkinin anlamı kalır mı 😅 Gerçi bende güvenmiyorum kendim ve Rabbimden başkasına 😅
- +1 yıl
Belki sonradan güvenebilirim kafasında oluyorum ama olmuyor. 🤷🏼♀️
- +1 yıl
Olmaz olmaz bilirim bende de yok zaten yüzde eli eli 😅Ya tutarsa ya tutarsa 😅
https://m.youtube.com/watch?v=z6QWhDZTyP0
Gönlünce olsun 😅 - +1 yıl
Seninde 🧚
- +1 yıl
EyvAllah 🎉
+1 yılGüven varsa evet inanırım güvendiğim kişi ile sevgili olmam ki
11 Yorumla- +1 yıl
Güven varsa da yüzde yüz güven mümkün mü 😂
Ben güvendiğim kişi ile olurum ama noksanlı😅
+1 yılİnanamam. Güvenmek benim için çok zor.
35 Yorumla- +1 yıl
Mantıklısı bence de zor ama güven kazanmaktan ise kaybetmek daha zor. Herhangi hatasını görmediğim bir insana güvenmeyi tercih ederim şüphe kuşku insanı yer bitirir bir yerden sonra 😅
- +1 yıl
Ben de güvenmek istiyorum ama içimde hep bir kuşku oluyor 😅
- +1 yıl
Normaldir günümüz ilişkilerini gördükçe bende de hiç kalmadı gibi Müge Anlı o bu şu izleye izleye ama yine de denemek lazım diye düşünüyorum 😅 Şans vermek lazım hata yapana kadar yoksa hayat geçmez yani 😅
Gündüz öğlen ikindi sorularına hızlı yorum yapıyorum ama akşam iş yüzünden gecikiyorum kusura bakma lütfen 😅
Görüşün için teşekkür eder, iyi akşamlar dilerim 🫡 - +1 yıl
Rica ederim, iyi akşamlar
- +1 yıl
EyvAllah 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılöyle bir dünya yok arkadaş
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de abi 😅 Kesinlikle
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar körü körüne inanmam
11 Yorumla- +1 yıl
Bende bende 😅Ne güzel 😅
İnanırım kesinlikle
15 Yorumla- +1 yıl
Hımm 😅Peki var mı öyle biri
- +1 yıl
Ne güzel, mutluluklar dilerim 😊
- +1 yıl
EyvAllah 😊
+1 yılHer söylediğine inanmak tabiki
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bende 😅
Görüşün için teşekkür eder iyi akşamlar dilerim 😅 - +1 yıl
Rica ederim iyi geceler
- +1 yıl
EyvAllah, gönlünüzce olsun 😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tüm kalbimle inanırım.
13 Yorumla- +1 yıl
Yüzde yüz güven nasıl mümkün olabilir? 😅
- +1 yıl
Bence değil gönlünüzce olsun 🫡
+1 yılİnanırım
13 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah 😅Var mı inandığın biri😅
- +1 yıl
Var 😊
- +1 yıl
Ne güzel daim olsun mutluluklar dilerim 🫡
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılhayır, kulağım kapalı inanırım
17 Yorumla- +1 yıl
Niye kulak kapalı 😅
- +1 yıl
duymadan inanabileyim diye,
- +1 yıl
Hımm 😅Soruma laf mı ediyorsun şimdi 😅 Sevgilinizin söylediklerine kulağı kapalı inanır mısınız hoş olmazdı diye böyle sordum 🤣
Gerçekten inanır mısın peki 🤣 - +1 yıl
Kim bilir, belki de
- +1 yıl
Yakışır 🫡 Gönlünce olsun Mutlu günler hatta akşamlar dilerim 😅
- +1 yıl
Teşekkürler,
- +1 yıl
EyvAllah 🫡
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüven verdiği kadar inanırım
15 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 😅Zaten yüzde yüz güven imkansız gibi bir şey 😅Güven nasıl verilebilir sence
Cevap sahibi+1 yılZamanla
Yaşayarak güven verilir karşındakini kırmadan incitmeden ilgilenirken- +1 yıl
Hımm mükemmel katılıyorum, olur inşaAllah hayatında güven veren biri, gönlünce olsun, iyi akşamlar dilerim 🫡
Cevap sahibi+1 yılİyi aksamlar
- +1 yıl
EyvAllah 🫡
+1 yılİnanmam her dediğine uzun süredir tanımıyosam
05 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı Cansu bende 😅
Peki var mı güvendiğin biri hayatında 😅Ne var yok - +1 yıl
Evet var tabiki :)
- +1 yıl
Ne güzel 😅Daim olsun mutluluklar dilerim 🫡
- +1 yıl
Teşekkürlerr
- +1 yıl
EyvAllah 😊
+1 yılinanmak isterim
15 Yorumla- +1 yıl
Bende çok isterdim peki inandınız mı😅
- +1 yıl
evet inanıyorum da😌
- +1 yıl
Ne güzel daim olsun😅Diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu günler dilerim 🫡 Hoşçakalın
- +1 yıl
Teşekkürler 🫡😃👋
- +1 yıl
EyvAllah 😅
+1 yılelbettr yoksa neden sevgilim olsun
17 Yorumla- +1 yıl
Aynı şey değil ki 😅%100 Güven mümkün müdür
- +1 yıl
mümkündür
- +1 yıl
Bence değildir ama sizce olabilir normaldir 😅
Peki var mı öyle biri hayatınızda 😅 - +1 yıl
var evleneceğiz.
- +1 yıl
Sevindim, mutluluklar dilerim ama evlilik teklifini henüz almadın sanırım 😅
30 u bekleyelim diyorsa 30 u beklemek istiyordur başka bir şey arama 😅ona güven üsteleme 😅 - +1 yıl
KOCAMIN BANA EVLİLİK TEKLİFİ ETMEMİŞ OLMASI ONU GÜVENİLMEYECEK BİRİ YAPMAZ KONTROL ETTİM TELEFONUNU
- +1 yıl
Aksini iddia etmedim hanfendi 😅
Gönlünüzce olsun 😊
İnanmam
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 😅
+1 yılben istesemde inanamam içimde hep bi kuşku olur
15 Yorumla- +1 yıl
İyi yapıyorsun kuşku iyidir paronoya olmadığı sürece 😅 Yapacak bir şey yok yüzde yüz güven yoktur 😅
- +1 yıl
evet kimse kimseye yüzde yüz güvenemez
- +1 yıl
Hihi 😅 Güven kazanması için karşındaki ne yapmalı 😅
- +1 yıl
işte bunu bende bilmiyorum 😞
- +1 yıl
Hımm canın sağolsun hiç önemi yok öğrenirsin üzülme somurtma 😊 Gönlünü ferah tut gönlünce olsun 😊
Tabii ki hayir
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel 😅
Görüşünüz için teşekkür ederim 😅
+1 yılHayır tabii ki
15 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı olan da bu yani 😅
- +1 yıl
Aşk insanın gözünü kör edebiliyor bazen ama yinede mantık eleğinde elemek şart.. Aksi olursa anormal olur. Samimi bir ilişki olmaz
- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun hocam katılıyorum kesinlikle bence de 😅
Gönlünce olsun iyi akşamlar dilerim 🫡 - +1 yıl
Sanada teşekkür ederim
- +1 yıl
EyvAllah, hocam ne demek 🫡
Kimseye güvenemiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Kendinize de mi? 😅
- +1 yıl
İlginç 😅Ben kendime güvenirim her türlü 😅
- +1 yıl
O olur yani insanlık hali bence 😅
+1 yılİnanırım
19 Yorumla- +1 yıl
Harbi mi😅
- +1 yıl
Tabi ksnsksk sevince safa bağlıyorum jksnsks
- +1 yıl
Hehehe 🤣 Güzel aslında bende de var ama sömürüyorlar öyle olunca azıcık uyanık olmalıyız 😅
- +1 yıl
Aman kendilerine yaparlar bize ne kdndkskks
- +1 yıl
Tamam da üzülen biz oluyoruz 🤣
- +1 yıl
Ben üzülmem ya öyle iyi niyetimi kullanacak kızın arkasından
- +1 yıl
Ben üzülürüm beni kullandığı kullanmasına izin verdiğim için en çok da kendime kızarım ya 😅
- +1 yıl
Sen huyunu değiştir en iyisi öyleyse üzdürme kendini sksnnzs
- +1 yıl
Elimden geleni yapıyorum hayırlısı bakalım, sağolasın, haydi kal sağlıcakla hoşça 😅
Gönlünce olsun kardeşim 🫡
+1 yılKesinlikle hayır
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 😅
Gönlünüzce olsun 😅
+1 yılİnanmam, inanmış gibi yaparım.
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklısı 😅Bende çok yapmıştım
Gizli Üye(25-29)+1 yılinanırım ama yinede kontrol ederim ne yaptığını. çünkü seven adam kıskanır sonuçta
015 Yorumla- +1 yıl
Kıskanmak başka 😅 Kontrol etmek başka 😅Bende ederim tabi ki 😅
Görüşün için teşekkürler🫡
Cevap sahibi+1 yılrica ederim
eğer ona güveniyorsam kontrol falan etmem direk inanırım ona- +1 yıl
EyvAllah 😅
Bende güvenimi kırarsa bir kez kontrol ederim kanka 😅 Yüzde yüz güven zor şimdi 😅
Cevap sahibi+1 yılkeşkee olsada kontrol etmesek de olur ama yok ki :D
- +1 yıl
Hehehe 🤣
Olur inşaAllah kanka 😅Elinden geleni yap hayırlısı bakalım 😅
Cevap sahibi+1 yılinşallah uğraşmayla olacak şey değil bu zamanla biri çıkar belki bakalım
- +1 yıl
Bence çaba şarttır kader kulun çabasına bağlıdır gayrete aşıktır boş boş beklemek istemek ile hiçbir şey olmaz armut piş ağzıma düş olmaz diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yıletraftaki insanlara sorabiilirsin nasıl sevgilin oldu diye. hepsi de uğraşmadım kendılıgınden bır yerde tanıstık dıyecektır :D
Cevap sahibi+1 yılyani çabayla olmaz bunu bil bence
- +1 yıl
Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Durup dururken hiç olmadı benim. Etrafımdakiler de benden ayarlamamı istiyorlar..
Para varsa kolay tip varsa kolay ama orta ise zor çaba şart 😅olur olur niye olmasın onu söyler misin durup dururken bir kız sana gelip benle çıkar mısın dedi mi hiç
Cevap sahibi+1 yıldedi evet ama çok flortoz biriydi herkese canımlı aşkımlı konusuyordu bu yuzden reddetmıstım. bu da cok eskı bır mesele 7 yıl vardır
Cevap sahibi+1 yılderler tabi kızlar da begendıgı erkege acılır
- +1 yıl
7 yılda çok şey değişti kanka 😅Öyle diyorsan öyledir ne diyim sen bilirsin😅
Haydi kal sağlıcakla hayırlı geceler ben gidiyorum 😅sabah iş var
Cevap sahibi+1 yılkolay gelsın bende bekleyıp duruyum bırının acılmasını nerde beyaz atlı prensesım :D
- +1 yıl
Hehehe 😅 Yakındır inşaAllah kanka 😅 Sağolasın
+1 yılİnanmam
11 Yorumla- +1 yıl
Bende😅 Gönlünüzce olsun
Inanirim
11 Yorumla- +1 yıl
Hımm 😅 var mı peki 😅
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
