Sana karşı ilgili ve düşünceli diye biriyle sevgili olmayı dener miydin?

Sana karşı ilgili ve düşünceli diye biriyle sevgili olmayı dener miydin?

Hayır ben olmam tabi ki de çünkü bana ilgi göstermesi bana aşık olduğunu göstermez. ama benim neden sevmediğim de burada önemli. ben bana değer vereni severdim zaten karakterimiz uyuyorsa birbirimize aşıksak kesinlikle devam ederdim. ama kimseye de karışmam herkesin kendi kararı. İnsanların ilişkilerde bulunup bulunmamayı veya bir ilişkiyi sürdürmeyi seçmeleri kişisel tercihlere bağlıdır. Ancak sağlıklı ve mutlu bir ilişki için duygusal bağlantı, uyum ve karşılıklı sevgi ve saygı gibi faktörler önemlidir. Sevgi, bir ilişkinin temel taşlarından biridir. İlgisizlik veya sevgi eksikliği durumunda, sağlıklı ve tatmin edici bir ilişki sürdürmek zor olabilir. İlişkilerde sevgi, anlayış, empati, yakınlık ve romantik bir çekim gibi unsurları içerir.
Bu nedenle, bir ilişki sadece ilgi duymak için sürdürülmemelidir. İlgisizlik veya sevgi eksikliği, ilişkide mutsuzluğa, tatminsizliğe ve sürtüşmelere neden olabilir. Duygusal bağlantı ve uyum olmadığında, ilişkinin sağlıklı bir temeli olmayabilir. Elbette, insanlar ilişkilerde farklı tercihlere sahip olabilir ve bazen başka nedenlerle bir ilişkiyi sürdürme kararı alabilirler. Ancak, uzun vadeli mutluluk ve uyum açısından, sevgi, ilgi ve duygusal bağlantı gibi temel unsurlar önemlidir.
Zaten genelde sevgi bu şekilde başlamaz mı birbirine ilgi gösterecek birbirini anlayarak birbirini iyi gelerek insan birbirini sever yani öyle İlk görüşte aşk bilmem şurasını vuruldum burasını vuruldum böyle şeyler tamamıyla yalan, eğer ki bana iyi geliyorsa benim inci düşüncelerime fikirlerime kadar beni anlayabiliyorsa zaten o insanla o dakikadan sonra o da kabul ederse birlikte olunur.
Onun dışındaki durumların sadece işte kaşı güzel gözü güzel bakışı güzel ondan sonra bilmem affedersin fiziği güzel bunlar için insan birlikte olmaz ki zaten bunlar için birlikte olan insan belli bir süre sonra alacağını aldıktan sonra sıkılmaya başlar zaten Bir de artık günümüzdeki ilişkilerine maddiyat da söz konusu
Ben de ilgileniyorsam eğer karşı tarafın ilgisinin benim için bir değeri, bir anlamı vardır. Birinden ilgi görmek sadece gururumu okşar✔️
Teşekkür ediyorumm 💚💖💚💖
Rica ederim 🥰🌸
Hayır mesele sadece ilgi değil çünkü bunu zamanla anlıyorsunuz.. sözler ve eylemler ters ise hele hiç bir anlamı yok
Tşkler 😘
Rica ederim 🥰🌸
Cevap
11Cevap
Yapmadığım şey değil🥲 ama bir süre sonra karsılıklı oluyo hisler:d
Hayır olmam. Aksine dikkatimi çeken birisi değilse ilgisi rahatsız edici olmaya başlar.
Asla olmam ilgi budalalığı olarak görürüm böylesi bir şeyi.
Hayatta böyle bir ilişki olayına gelişmem
Hayır kesinlikle ilgi göstermesinin başka sebepleri de olabilir böyle bir hata ya düşmemek gerekir
Karşıya haksızlık herşeyden önce….
duyguya değil karşı taraf değer verilmeli…
Evet olurum sonradan sevebilirim ama sizin kalbiniz yok
İlgi göstermesi benim de onu sevmemi sağlayabilir.
Hayır benimde bir şeyler hissetmem lazım
Olmam etkilenmem şart
Hayır
Ilgiyi abazalarda gosteriyor
ilgi karşılıklı olursa değer bulur
Her ilgi gösterenle yola ciksaydim ohoooo
hayır öyle olsa hayatıma yüz kişi girer çıkardı
Sevmediğim birine tahammül edemem
Hayır
Hiç etik olmaz
Bilmem kişiye çekime bağlı birazda
Hayır
Evet
Oldum zamanında... Ama onlarda şerefsiz çıktı
Hayır asla
Hayirr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?