Dogru kisiyi bulmak icin iliski tecrubesi mi Önemli yoksa sadece hisler yeterli mi?

Benim ve arkadas cevremdeki bazi insanlarin hic iliskisi olmadi. Tartistik bu konuyu benim dusuncem bir insanin dogru kisiyi bulabilmesi ve bir insanda ne isteyip ne istemedigine karar verebilmesi icin bir kac sevgilisi olmasi ya da insan tanimasi onemli dedim. Onlar da hayir bir kisi dahi olsa o kisi dogruysa bunu hissedersin kac kisi tanidiginin onemi yok dedi. Sizce nedir? Sonucta 27 yasindayiz ve hic sevgilimiz olmadi. Bana gore tecrube insan tanimada onemli onlara gore ben is basvurusu gibi bakiyormusum.

Güncellemeler
+1 yıl
Iste ben dedim ki hic tecrubemiz bu sebepten birisi olasi bile degilse tecrube olmasi sebebiyle gorusulebilir onlar da dedi ki o da insan kullanmak olur. Veya iste dediler ki hayatina giren ilk kisi mukemmel cok iyi birisi onu birakip sadece tecrube edinmek icin yasayacak misin?
Dogru kisiyi bulmak icin iliski tecrubesi mi Önemli yoksa sadece hisler yeterli mi?
Cevapla