Eşim boşarım seni dedi kavga ettik pazartesi evrakları hazırlayacağım uğraşamıyorum artık senle dedi özür dilemeli miyim?

Düğüne ben horon teptim Karadeniz kızıyım çok hareketli horon teperim zaten öyledir horon göğüs dekoltem vardı eve gelince bana şey muamelesi yaptı millete güzel gösteri yaptın diye boşarım seni olgun olmazsan dedi boşarsan boşa almasaydın ben böyleyim dedim kayınvalidem de utandım senden gelinim demeye dedi çok kırıldım ama daha 2 senelik evliyiz yuvamı bu sebepten bozmak istemiyorum zaten bu en büyük kavgamız böyle biri değildi

Eşim boşarım seni dedi kavga ettik pazartesi evrakları hazırlayacağım uğraşamıyorum artık senle dedi özür dilemeli miyim?
Cevapla