Kadın kas boy para tip çevre statü vs. herşeyi istiyor kimse de kadınlar doyumsuz demiyor sizce bu adil midir?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
çünkü adalet yok
Siz hiç aşık kadın görmediniz sanırım.
Kadınlar sadece bunlara aşık oluyorlar zaten...
Dimi? Zaten sadece villası olan erkekler evlenebiliyor ☺
Sevilmeyen zengin de sevilen fakir de hiç görmedim şahsen.
Fakir mahallelere gidersen, orada evli aileleleri görebilirsin.
Zengin bulamayan kadınların kendilerinden daha az fakirlerle evlendikleri doğrudur.
Her kadinin tek dusundugu para olsaydi, her kadin esk0rt olurdu.
Her kadının eskort olmaya yetecek fiziği yok ki...
Yetseydi bile yeterince zengin olmayanı yine beğenmezlerdi...
Sacmaliyorsun..
Sadece bebek gibi kadinlar eskort olmuyor. Unutma ki yaşlı seven de var, kilolu seven de var. Yeter ki esk*rtluk yapmak istesin. Hemen hemen her kadin bunu yapabilir.
Ben o tür işlerden anlamam ben çağın giderek maddiyatçı olduğunu görüyorum erkekler takma kirpiğe plastik dudağa kadınlar kredi kartıyla tomar tomar paraya tav oluyor... En iyisi yalnızlık...
Sen bir kadin icin emek harcamamak adina kendini geri tutuyor olabilir misin? Cunku plastik dudak yaptirmayan, takma kirpik taktirmayan ve kredi karti arayisinda olmayan kadinlar da var
Reddedilip, tokat yiyip, aşağılanıp hor görülüp intihar eden benim gibi nice erkek var. Ne ben kimseyle muhatap olayım ne de kimse beni aşağılayıp reddetsin. Kadınlar sadece badboyların peşinden koşmayı bırakıp diğer erkeklere de ilk adımı atabilsinler.
Ilk adimi neden kizin atmasini istiyorsun? Her kiz badboy istemiyor. Zaten ilk adimi ondan beklemen bile soyledigimi dogruluyor. Maskülen olmaktan kaçınmak icin kizlari kotuluyorsun. Kotu kiz yok demiyorum ama cikolata bile cesit cesittir unutma.
Ve çikolata çoğu kez ikram edilir hiç bir çikolatanın ayağına gidilmez...
Kadın erkek eşitse kadın da ilk adımı atmayı bilecek kimse kendini hint kumaşı gibi nimetten zannetmeyecek
Eşitse tas kagit makas oynayin o zaman? Esittik diyerek her seyi bize yaptirmaya calistiginizi anlamiyoruz sanmayin
Iliskin olmadigindan kendini dibe ceken sensin ama ilk adimi atmayi bile fazla buluyorsun. Sen kosende dur o zaman.
Hanımefendi herkese yazan adamlar sizin bu çarpık bakış açınızdan ötürü ilahlaştırılırken kendi halindeki adamlar cüzzamlı muamelesi görüyor. Siz ıslah olmazsınız...
Simdi bir seyi anlamadim 😅
Ben senden ilk adimi istedigimde egolu oluyorsam, sen benden ilk adimi istediginde ne oluyorsun tam olarak? 👀
Sen dünya çapında bir çarpıtma uzmanısın. İlk adımı atmasan bile ilk adımı atarsam beni parçalamayacağını gösteren sinyali verebilirsin. Herşeyi çarpıtma. Playboy olmayan her erkeği ödlek göstermek için çırpınıyorsunuz resmen. Ayıp ayıp...
Cevabim yok mu demek bu?
Parcalamayacagimi gosteren bir sinyali zaten seni istiyorsam gosteririm. Ama sen açılmaktan bahsediyorsun. şu an sen carpittin cevap vermemek icin ama bu ucuz manipuleni gormemis varsayiyor ve iyi gunler diliyorum..
Erkekten ilk adımı bekleyen kadın egoludur kadından ilk adımı bekleyen erkek erdemlidir. Kilit anahtara doğru gitmez, anahtar kilide doğru gitmelidir. Peygamber evlenmeyi Hz. Hatice teklif etti. Siz herşeyi biliyorsunuz da o büyük insanlar bilmiyor değil mi alın size "El-Cevap"
Dinde erkek kadinin masraflarini ödemek zorundadir da var. Oraya da değinelim mi kuzum? Yanlis hatirlamiyorsam 3 kurus harcamamak icin hepimizi karaliyordun en son. Dine uygun yasayacagina emin misin?
Senin kafan mı güzel eşinden para sakınan erkek adam değildir, ben kadınların parası kısıtlı adamdan tek taş lüks araba vb uçuk taleplerini eleştirdim.
Evet kafam cok guzel..
Kadina gercek sevgiyi verdigin zaman pahalilik aramadigini cogu erkek bilir. Acaba sen mi yanlis kadina tosladin yoksa dogru adam olmadin da sadece cuzdanina mi bakildi?
Ben zengin değilim benim cüzdanıma bakan TC ortalamasındaki yarı aç yarı tok bir insanın kazancını görür. Sevdiğim için ayağıma yorganına göre uzatmayı bırakmam bilakis daha tutumlu olurum ki dişimden tırnağımdan biriktirdiğimle ona küçük jestler yapabileyim. Hanımefendiler tip olarak 2 metrelik kaslı aygır istedikleri gibi hayat ortaklarından da küçük jestler değil devasa lüks hediyeler istiyor. Onların gözünün doymazlığı da benim suçum değil.
Dinden bahsediyorsun ama her kadini bir tutmaktan vazgecmemissin. Şu an arabasi olmayan ve 2 metre boya da sahip olmayip da sevgilisiyle gezen cok erkek var. Araban ve evin yok diye değersiz sayilmiyorsun. Para icin birlikte olan kizlara tosladin diye herkesi bir tutma. Simit cay yiyerek gezen kizlari da görün biraz.
Milyonda bir çıkanları görmek için milyonlarcasını görmezden gelemeyiz ki... O dediğin kızları bulmak lotoyu tutturmaktan zor...
Cuzdana bakmaktan kastim da buydu. Acaba duzgun kadinlara mi rastlamadin yoksa duzgun davranmadin da cuzdaninin bos olmasi o yuzden mi bu kadar sorun oldu demek istedim. Cogumuz regl doneminde evimize yollayacaginiz 2 tane tatliyla yumusacik olacak kizlariz asljnda.
Regl dönemindeki kadınlar değil iki tatlımı nefes alıp vermemi bile istemiyorlar. Çünkü onların aradıkları badboylar... Kadınların doyumsuzlaştığı gerçeğini kabul edemediğin için suçu sürekli erkeklere atıyor olmayasın? İki tatlı değil iki katlı yat istiyor çoğu...
Kabul edemiyorum cunku kaç erkeğin yatı katı var? Gayet de evi arabasi olmayan erkekler de kirada yaslaniyor evlenip barklanip. Bu yuzden anlamiyorum doğru..
Ha içten içe "keşke yatı olsaydı" diyebilir. Netice de benim selülitim olsa da karsimdaki erkek "keske selüliti olmasaydı" diye anlik icinden gecirir buyuk ihtimalle. Ama beni seviyorsa ayrilmaz. Tipki yatı katı olmayan erkeklerden ayrilmadigimiz gibi.
Ben sizin kişisel erdemli tavrınıza saygımı duyarım ama gördüklerimi yaşadıklarımı ve çevremde tanık olduklarımı da aklımdan silemem. Sevilenlere sevdiğiyle mutluluklar, yalnızlara da huzurlu yalnızlıklar...
O sırada 1.70 boyunda ve yakisikliligi asla olmayip da sahipleniciliyle bircok kizi etkileyebilen kekolar 😬 @bittibaslamadi
Sadece boyla olsaydi, uzun erkeklerin hepsinin sevgilisi olurdu. Boy seni sadece bir tık avantajli yapar, hepsi bu.
Ayrica 30 yasindaki kadini da etkileyebiliyor.
boş ver o zorbalari. Her kadin :1.85 den kisa erkekler sokaga cikmasin askoooo" diye gezmiyor.
Yaa erkekte kisa boy ile kadinda selulit ayni gibi. Ikisinde de karsi cinsi etkileme ihtimali dusuyor ama yok olmuyor.
doğru tespit