Eski sevgiliniz pişman olduğunu, sizi unutamadığını ve yeniden denemek istediğini söylese ne yapardınız?

Eski sevgiliniz pişman olduğunu, sizi unutamadığını ve yeniden denemek istediğini söylese ne yapardınız?

Ben umursamam bile yani eski sevgilim benim için zaten bitmiş demektir bir daha ne düşünürüm ne de affederim onu yani eskileri düşünmüyorum zaten ben eski sevgilimden ayrıldıysam sevmiyorum demektir ya da birbirimize karşı olan sevgimiz saygımız bitmiş demektir tekrar eski sevgilime güvenip de sevemezdim zaten çünkü bir kez terk eden ya da bir kez sevgisi biten kişi bunu yine yapar isterse. ne kadar pişman olursa olsun benim için bir şey değişmezdi yani onu affetmezdim ya da dilediği hiç bir özrü de kabul etmezdim. birde kimseye de 2. şansı vermezdim zaten
Cevap
2Cevap
Hiçkimseye 2. şans verilmez çünkü insanlar asla değişmez eski sevgilin geri dönüyosa seni özlediğinden değil anıları tazelemek için döner
Kesinlikle katılıyorum sadece anıları tazelemek için değil daha iyisini bulamadığı için dönüyordur :)))
:)))
Bu benim onu hala isteyip istemediğime göre değişecek bir soru. Bir de neden bitmişti ilişki o da aşırı önemli
Neden bittiğinin ne önemi var bir sorun var ki bitmiş yeniden başlasan da aynı sorun gene devam edecektir.
Onda haklısınız ama sudan bir sebeple bitmiştir olabilir. Saygısız bir durum olmamış olabilir
Sudan sebeple bitiyorsa gene aynı şey ufacık bir sebepten ayrılıyorlarsa bu demektir ki ilişki pamuk ipliğine bağlı. Bu da ilişkiye birbirlerine saygıları olmadığını gösterir gene en ufak şeyde silip atarlar.
Siz ne duymak istiyorsunuz tam olarak. Benim fikrim bu yönde
bir şey duymak istemiyorum kendi fikrimi dile getiriyorum.
Kafam sensiz rahat derdim ya da hiç cevap vermezdim
Havalara girerdim. Ben neymişim diye sjsjdh
Benim hep başıma gelen şey hiç havalanilacak bir şey değil söyleyim 🤣
Biten bitiyor ben de 😀
İşte sahalarda görmek istediğimiz kişi :P
Her zamanki gibi prenses 😀
hahah her şeyi öğrettim mütevaziliği bir türlü öğretemedim :o
Gerçekler 😀sen kendine öğret 😀
ben gayet mütevazi biriyim :P
Üç hayırla uğurlarım.
Üç hayırla uğurlamak ne oluyor o. O
Yetenek Sizsiniz de mi izlemedin ya
Esprimi açıklamak zorunda kalacağımı düşünmemiştim.. 😒
Ben son 10 yıldır TV izlemiyorum sanırım yabancı dizi ve filmler izliyorum o. O açıklasan ne var hem o. O
Ben kabul etmezdim biten ilişki tekrar denensede güzel olmayacaktır
değerimi anladığı için mutlu olurum aşk konusunda eski kafalıyım tekrardan olabilir yani
Büyük konuşmamak lazım 😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?