AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Utangaç sanırım biraz.
Niye
Ooo kaçamak ilişki yükleniyor 😂
Hahha.. yokk oyle birsey
Hep inkar ile başlar 😂
kuma kontejanı yok mu?
Tovbe tovbe🥺
Bunu öğrendin ve soğumadın mı
Sadece canim yandiii😭
bırakman gerek
e konuşmaman gerek
ben yaziyorum o cevap veriyorrr :(
e yazmaman gerek normal geliyor sana sanırım
Ayrılcan tabi bi de gelmiş soruyon
Ee bu soguman için bir sebep değil mi
Sogamadimm ondan😭 Halen cok seviyorum kahretsinn
Takip etsene beni detaylı konuşabiliriz
Yok olmaz
Bişey diyemem herkesin kendi hayatı
Herkes kendi yoluna bakacak.
askin kriterlerini degistir.
Söyleyecek söz bulamıyorum
daha görüşme yazışma onunla
kalp ota da konar boka da
aynen
Sonuç ne oldu merak ettim
Sabdrediyorummm sadecede🥺
Maalesef halen esiyle birlikte.
Oyle arada bir yazariz. Nasilsin iyimisin diye.
Halen daha cok seviyorum. Unutmaya calistim ama olmadi.. baskasini hayatima alim dedim yok olmuyor
🥺🥺 ne olacak böyle peki
Aahh bi bilsem kuzummm🥺🥺 Cok zor durumdayimmm
Bence uzaklaş bak evli kendine bunu yapma biliyorum çok zor ama evli zamanla zor olsada gecer
Aynenn biliyorum kuzummm.. birakmam lazimm unutmamm lazim ama zorlaniyorum.. arkadasiz sadece.. ben ona iyi ki varsin dedigimde oda bana sende iyi ki varsin dedi yaa🥺
Kardeşim bak onun eşi var ve içinde ona karşı hala ümid besliyorsun biliyorum sen iletişimi kesmezsen bu hep böyle olacak
Biliyorumm.. ve buyuzden ondan uzak durmaya calisiyorum zaten. Umid etmeyi birakali cok oldu.. Bana evet dedigi an bitti. Bir daha asla onunla olmicaz diye biliyorum. Zamanla herseyi duzeltecegim insallah. Tam 8yildir seviyorum onu. Sence bir kalemde silmek kolaymi?
Asla kolay değil seni anladığım için yazdım zaten
Bende evli olduğunu öğrendim canım çok yandı yanıyor ama evli 😭
Sagol canimm benimm❤️
Aahh kuzummm yaaa.. keske elimizden birsey gelsede yapabilsekk.. Guya mutsuz benimki evi terk etmek istiyormus ama inanmiyorumm yaaa🥺🥺🥺 Cocuklari bile icin dediki istemeden oldu.. onleminin almazsam basima gelir iste dedi…
Icimii parcaladii resmenn yaaa.. bide diyo sunu bilmeni isterimki keske zamaninda gelseydin ilk beni tanidiginda.. Allah askinaa yaa bunu nedenn dedii canimi yakmak icin mi.. ona dedim okadar pismanimki gelmedigime..
Erkek işte istediği yalanı söylüyor dinle beni elinden geldiğince uzaklaş böyle olunca da evdede huzursuzluk olabilir
Ben öğrendiğimde yıkıldım ama içe gömmek lazım maalesef
Aynenn oyle valla.. konusmasi baya samimiydi bulustugumuzda.. artik ona kalmis yalanmi degilmi dedikleri.. orasi allahla onun arasinda olan sey..
Aahh be kuzumm yaaa.. peki baskasini alabiliyormusun hayatina?
Hayır kimseyi almıyorum istemiyorum
Hmm anladimm.. aynenn bende oyle vallaz😭
İnşAllah kurtulacaz
Evliler başka çaremiz yok 💔😭
Insallaahh kuzumm insallahhh… Birde bakmisizz ayrilmislarr kim bilir.. ama ayrilsalar bile kendi istedikleri icin.. yine olmaz be
Hayır asla ben kimsenin yuvasını yıkamam Allah korusun evli olduğunu kabul edip yoluma devam ederim paramparça olsamda
Ayrılmasınlar mutlu olsunlar hatta çocukları var bende kalıyım öyle onlar uzeleceğine ben uzeleyim
aynennn oylee kuzummm.. derler zaten yuva yikanin yuvasi olmaz diye.. ama hani sey demek istedim belki bir gun kendi istegile ayrilir hani mutsuz diye.. ve bi sure yanliz kalir.. ondan sonra
aynenn benimkilerinde cocuklari var.. ben onada dedim mutsuzsan ayril diyecem ama diyemem dedimm aslaaa..
bunu ben demedenn kendisi dedi bazen evden cekip gidesim var felan diyede. nekadar dogru bilmiyorummmmm
Hayırlısı olsun ikimiz içinde
aminnnn insallahh kuzummm :)
🙂🙂🙂
Yuva bukuculer yine çıktı ortaya
Guncellemeyi görmeden yorum attım umarım kizmassin
tamam sorun degil, okuduktan sonraki yorumun peki ne?
Seninle aynı fikirdeyim
Tesekkur ederim
nasıl anlamıyorsunuz kafam almıyor
butun hesaplarina baktigimdaa onu arastirdigimda hic birsey yok evlilik hakkinda. bildigin bekar hayati yasiyor ona kac kez sordum evde yanlizmisin hep evet derdi
Mutlaka katii süratta ondan uzaklaşmalısın net
Geçmiş olsun
Sagol
Evli adamı bal olsa unut aşko
aahh kuzummmm, okadar kotuyumm kii anlatamamm.. ne zor birsey yaa :(
İnsanın sevdiği kişiden darbe yemesi kötü tabi ama kendine saygını kaybetme ve asla kabul etme
hemde okadar zor ki ve kotuki tarif bile edilmez
biraz utangaçtır
Niye
Bende yaşadım gittim karısına söyledim
Neoldu peki?
Valla bi bok olmadı kadın evi terketi o * gitti özür diledi barışıp evlerine donduler bende yedigim kazıkla kaldim
Yanii demekki gerekmez karisina soylemeye.. zaten soylememde.. yoksa onun guvencesini kaybederim. Bana guveniyor
Asla metres olmayı kabul etme seni sevse zaten boşanır kullaniyor seni evli adamlar karılarını asla birakmazlar sadece seninle eglenmek istiyordur haberin olsun
Zatenn asla kabul etmemm bu durumu. Onada dedim bunu baskasi duysa metres derler. Kizdi sakin ama sakin oyle birsey dusunme yok oyle birsey dedi
Sevdiğin gibi unutmayıda bilirsin
Keske
Kalbinin degil mantıgının sesini dinle
O suann yok ne yazikki🥹🥺
Ara bul zaman çok hızlı
Cok zor
Yapcak bişeyyok acı çekmeye devammke
Evlen gitsin
Dedigin gibi olsa..
Neden olmuyor
Eger evliyse olmaz tabikide
İkinci eş olursun bulundugum yerde yaygın kadınlar kuma olmaya bayiliyor
Yokk asla
O zaman evlenme
Aynennn.. eger bosanirsa olur belki
Kuma ol kanka 😁
😂🥺😭
Yazıl olmuş ya üzüldüm sana
🥺
Hemen görüşmeye sonlandirmalisin
🥺
O adamın eşinin yerine koy kendini kocan başka kadinla konusuyor çok kötü ya ben yaşadım bunu eşim beni aldattı boşandık
Ahh be kuzumm🥺 ama ozamann oda saklamasinn evli oldugunu neden sakliyor?
Ozel hayatimda sikintilarim var diyordu hep
Pisliğin teki işte benim eski eşimde yalanlarla kandırmış konuşmuş kızla yazık gerçekten o inan şerefsizliği ama öğrendin kalbine gomeceksin mecburen evli adam karısını aldatıyor gun gelir senide aldatır bu böyle bir döngü maalesef ben bosandim unuttum bile sen mi unutamicaksin yazik etme kendine lütfen
Böyle şerefsiz erkeklere yüz wermeyin hepsinin canı cehenneme
Aynen oyle karisini boylr yapan baskasina neyapmazkii🥺
Oyuzden defet onu hayatından 2. Olma herzaman 1. Ol we çok mutlu ol
Yapma sana yazık
Pff🥺
Bisi olmaz takilmaya devam
hahaha keske
🤣🤣🤣nasi keşke
Maalesef seni kullanmaya çalışmış vazgeç bu aşktan
ama ne konuda, gelip benden birsey istemedi etmedi
Bu adamın baş harfi m mi?
yok degil
Öyle adamdan hayır gelmez
haklisin :(
Evli olması senin için problem mi
tabikide
Birlikte oldunmu
Yokkk asla
Aman iyi boş ver söyle direk evlisin diye
hmm
Geri çevirmen lazım ilerlerlse kötü olur ve genelde seni seviyorum der boşancam der boşanmaxlar
Boşanmazlar evet ve de şey var "ilişkiye girmiyoruz onunla" dhdbcjcks
@gizoşş__ hep öyledir ya cidden :) mutlu değilim ailem evlenmemi istedi :)
:(
Metres olmak istemiyorsan bırakacaksın bu kadar
Bu yüzden kimseye güvenmeyin araştırın iyice
Kesinlikle gorusme bile sakin
Direk ayrılırım
Yalan söylüyor olabilir peşimi bıraksın diye
yuh ya
Çok geçmiş olsun
ayrılacaksın tabiki
Sen kara vereceksin tamam mı devam mı
Ne devam mı knk
Mutluluk dediğin kavram elde edene kadardır
Evlen
bırak
evet benim de
Sen neyaptin?
Aşk kötü bisey
Ayrıl ondan
Bitirmen lazım
Tabiki de
hayirlisii :(
Evli bir erkekle hayırlısı olmaz canım
Metresi ol
Asla
Parasını yersin
Ihtiyacimm yokkk.. kendim calisip helalinden kazaniyorum
Yaş kç
boş ver
Evliyse yuva yıkma uzsklaş. bnce
Zaten asla ama asla yuva yikmak istemem. Benim haddime degil
Karisina söyle
emin degilim o mu diye karisi.. ve degilse bos yere gider hersey
Emin olmadan niye tribe giriyon askom sevgili de değilmiş siniz zaten evli olduğunu söylemek zorunda da değil bence
O sana ilgi gösterse tamam da sen aşik mişsin niye evliyim desin durduk yere
tamamda enazindan bilirim evli diye ve asla bir sansim olmayacak diye
Şey yapabilirsin mesela evli olup olmadığını sordu sorabilirsin
tanidim biri var ona sorabilirim ama o kisi olmaz sonra bizimkilerre soyler
Bişey sorcam kaç yaşındasin
Söylesin ya merak ettim dersin nolcak
hayir olmaz o kisi zaten enistem, ona soramam asla olmaz..
ve daha 24 yasindayim
Gerçekten daha küçüksün saniyodum
yokyok degilim
keske daha 10 yasindaki cocuk olsam
Valla ablacım akışına bırak evliyse falan basın çok ağrır
Enayi olma ayrıl
haklisinn, zaten iliskimiz yok sadece konusuyoruz
Medyumum halledeyim
Ondan ayrılman lazım
Takma