Sevgilimden ayrıldım ama o beni çok seviyordu, şimdi çok vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmalıyım?

3. ayrilisimdi ve o cok iyi biri ama ben bir turlu tam sevemedim simdi cok uzuluyorjm onu uzdugum icin. Vicdan azabimi dindirmek icin ne yapmaliyim?

Sevgilimden ayrıldım ama o beni çok seviyordu, şimdi çok vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla