Terkedildim ve sonra barıştım, bundan sonra nasıl yol izlemeliyim?

Selam

2.5 senelik ilişkim vardı, ben aşırı çok seviyor ve ilgi gösteriyordum ama kendim kadar sevildiğimi hissetmiyordum net belliydi, sürekli birlikteydik konuşur görüşürdük, çok birlikte olduk, sonrasın da çevresi değişti ve elit kısme hitap etti ve bir anda benden ayrılmak istediğini ve soğuduğunu söyledi, söylediğinde biraz deştim ve kararı netti, yaklaşık 1 ay ayrılık yaşadık ve bir anda konuşmaya başladık tekrar ve deneyelim dedi, şimdi eskisi gibi değiliz o geç cevap veriyor ben veriyorum felan buluştuğumuzda normaliz ayrılınca bi soğuk mod oluşuyor, bundan sonra ki süreçte nasıl ilerlemeli, geç cevap vermeler vs düzelse bile nasıl yaklaşmam gerek düzgünlüğümü korumalımıyım yoksa bir * gibi eksiklerini yanlışlarını kusurlarını yüzüne çarpanlardan mı olmalıyım?

Terkedildim ve sonra barıştım, bundan sonra nasıl yol izlemeliyim?
Cevapla