Selam
2.5 senelik ilişkim vardı, ben aşırı çok seviyor ve ilgi gösteriyordum ama kendim kadar sevildiğimi hissetmiyordum net belliydi, sürekli birlikteydik konuşur görüşürdük, çok birlikte olduk, sonrasın da çevresi değişti ve elit kısme hitap etti ve bir anda benden ayrılmak istediğini ve soğuduğunu söyledi, söylediğinde biraz deştim ve kararı netti, yaklaşık 1 ay ayrılık yaşadık ve bir anda konuşmaya başladık tekrar ve deneyelim dedi, şimdi eskisi gibi değiliz o geç cevap veriyor ben veriyorum felan buluştuğumuzda normaliz ayrılınca bi soğuk mod oluşuyor, bundan sonra ki süreçte nasıl ilerlemeli, geç cevap vermeler vs düzelse bile nasıl yaklaşmam gerek düzgünlüğümü korumalımıyım yoksa bir * gibi eksiklerini yanlışlarını kusurlarını yüzüne çarpanlardan mı olmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer