Abartıyor muyum sizce siz olsaydınız ne yapardınız?

5 Yıldır evliyim eşim by güne kadar şu kadın güzel dememiştir çok dikkat eder bir şirkete girdi ve mankenleri yabancı bir manken bikini mayo üzerine bunu geçen gün arkadaşlarına atmış çalışırken bilgisayardan kadını neyse ark hiçbişey yazmamış sonra geçen bir avm de Burcu Esmersoyu görüp çekmişti bana da attı bunu bir ark daha atmış yine ark bişey yazmamış bende sabah şunu sordum ne gerek var hani bana atıyorsun da erkek ark armandaki amaç goygoy bence dedim sonuçta evlisin dikkat etmen gerekmez mi dedim farklı bşr amaç için atmadım dedi bende aynısını ben yapsam hoş olur mu mesela kaslı bir kadını ark atsam veya Burak Özçiviti görüp kızlara atsam dedim ne alaka dedi aynı şey bence dedim sonra böyle yaparsa daha kötüsünü yapacağımı söyledim sinirlendi sizce abartıyor muyum nasıl davranmam gerekiyor şu an tripliyim çünkü siz olsaydınız ne derdiniz burcu Esmersoyfa mini etekliydi baya sinir oldum açıkçası

Abartıyor muyum sizce siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla