Abi/Abla dediğiniz kişiye hiç aşık oldunuz mu? Veya çok yoğun duygularla bağlandınız mı?

Ne yapmalıyım bilmiyorum beni öz kardeşi olarak gördüğünü soÿlüyor çok uzun zamandır da tanışıyoruz aramızda sadece 2 yaş var ama abi demeye alıştım ve bana aklımı karıştıracak şekilde yaklaşıyor saçımla oynuyor abim gibi de ilgileniyor ama bilmiyorum tavsiye verebilir misiniz?

Aşkını itiraf et en fazla ne olabilir ki
Sakın söyleme kesin araniz bozulur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Abi/Abla dediğiniz kişiye hiç aşık oldunuz mu? Veya çok yoğun duygularla bağlandınız mı?
Cevapla