Ya neden 30 yaşı görünce sen bekar mısn diye tepkiler veriliyor ya da evlisindir kesin diye olamaz mı ya nasip olmayınca olmuyor?

Genelde hep bu yaş konusunda bi sorgulanıyorum neden yani bekar olamaz mıyım nedir bu ön yargı

Ya neden 30 yaşı görünce sen bekar mısn diye tepkiler veriliyor ya da evlisindir kesin diye olamaz mı ya nasip olmayınca olmuyor?
Cevapla