30 yaş üstü evlenmemiş herkese sorunlu gözüyle mi bakarsınız?

Erkeklere g*y veya sorumsuz sıfatı takılırken kadınlara da sanki hepsi 20lerinde erkeklerle gezip tozmuş burnu havada tiplermiş gibi bakılıyor.

Başka ihtimal hiç yok sanki?

İnsanlar laçka ilişkiler yaşamayıp mental olarak da yeterli seviyede olduğu halde eğitim kariyer gibi nedenlerle ya da ailevi nedenlerle evliliği erteleyebilirler. Bu tarz olumsuz genellemelere ne gerek var?

30 yaş üstü evlenmemiş herkese sorunlu gözüyle mi bakarsınız?
Cevapla