35 yaşında olup bekar olan var mı? Niye kabahat gibi davranılıyor herkes evlenmek zorunda mı?

35 yaşında olup bekar olan var mı? Niye kabahat gibi davranılıyor herkes evlenmek zorunda mı?
Cevapla