30 yaşına kadar evlenmeyenler or* oluyor neden bu şekilde deniliyor?

Bir kadın evlenmekte ister veya istemez, kariyer odaklı olup kendine de yatırım yapmak isteyebilir. Bu evlen ve görücü baskısı neden?
30 yaşına kadar evlenmeyenler or* oluyor neden bu şekilde deniliyor?
Cevapla